لایروبی و پاکسازی کانال ها و جهت عبور آب های سطحی در دمق

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/همدان شهردار دمق گفت: شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی های معابر، بخش زیادی ازکانال ها و راستا عبور آب های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

لایروبی و پاکسازی کانال ها و جهت عبور آب های سطحی در دمق

به گزارش خبرنگاران مصطفی محمدی وند، صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری دمق،، از آمادگی این ستاد با توجه به شروع فصل بارندگی و سرما خبرداد و گفت: واحدهای خدمات شهری، عمران، شهرسازی، نقلیه و آتش نشانی ضمن برنامه ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه داشته باشند.

شهردار دمق به تمهیدات و اقدامات اجرا شده اشاره کرد و اضافه نمود: این شهرداری از پانزده روز پیش برای رفع آب گرفتکی های معابر، بخش زیادی از کانال ها و راستا عبور آب های سطحی را در شهر دمق لایروبی و پاکسازی کرده است.

وی،جمع آوری نخاله و ضایعات ساختمانی و رفع سد معبر از معابر، آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، تهیه ماسه و نمک زمستانی از دیگر اقدامات این شهرداری برشمرد.

محمدی وند با تاکید بر اطلاع رسانی برای ارتقاء آمادگی شهروندان در مقابله با حوادث پیش بینی نشده، گفت: آموزش های شهروندی از بهترین شیوه ها و راهکارهای ارتقا شاخص بهره وری در مدیریت بحران است که باید مورد توجه و برنامه ریزی این ستاد قرار گیرد.

وی گفت: شهروندان نیز می توانند از طریق تلفن 3448و 125 آتش نشانی و شماره تماس 09189151344 مسئول خدمات شهری با شهرداری در حوزه مدیریت بحران شهری در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1988

به "لایروبی و پاکسازی کانال ها و جهت عبور آب های سطحی در دمق" امتیاز دهید

862 کاربر به "لایروبی و پاکسازی کانال ها و جهت عبور آب های سطحی در دمق" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی و پاکسازی کانال ها و جهت عبور آب های سطحی در دمق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید