قدم اول برای درخشش در المپیک را محکم برداشتیم

به گزارش آی تی گپ، محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته می گوید بحث داشتن کرسی بین المللی تا حدی تاثیرگذار است که حتی می توان از این کرسی ها برای نفوذ در بخش داوری بازی ها هم استفاده کرد.

قدم اول برای درخشش در المپیک را محکم برداشتیم

به گزارش خبرنگاران ، محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته تاکید دارد بحث داشتن کرسی بین المللی تا حدی تاثیرگذار است که حتی می توان از این کرسی ها برای نفوذ در بخش داوری بازی ها هم استفاده کرد. محمد صادق فرجی در خصوص نتایج کاراته در بازی های آسیایی 2018 می گوید:از روزی که مدیریت فدراسیون کاراته را بر عهده گرفتم برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 برنامه داشتم و با برنامه ریزی همکارانم در مجموعه فدراسیون توانستیم قدم اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم. نتایج ما در جاکارتا در هر دو بخش مردان و بانوان قابل قبول بود.

فرجی ادامه می دهد:اردو های منظمی را برای تیم ملی پیش بینی نموده بودیم که هیچ خللی در آنها ایجاد نشد، همچنین در تورنمنت های تدارکاتی و کاراته وان ها شرکت کردیم تا کاراته کا های ما در شرایط مسابقه باشند.

رییس فدراسیون کاراته در ادامه به نقش تاثیرگذار محسن آشوری در موفقیت تیم های ملی کاراته اشاره دارد:محسن آشوری یک فضایی آرام را برای تیم های ملی به وجود آورد که ملی پوشان فقط به تمرین فکر نمایند. از سوی دیگر شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم مردان و موسوی به عنوان سرمربی بانوان به خوبی تیم های خود را راهنمایی کردند. البته باید از زحمات لیلا بهرامی سرمربی سابق تیم بانوان هم تشکر کنم که زحمات زیادی برای این تیم کشید. ما با همین کادر فعلی در رقابت های جهانی اسپانیا شرکت می کنیم و امیدوارم در این میدان بزرگ هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

فرجی در پاسخ به این سوال که با وجود جواد سلیمی چرا داوری ها در جاکارتا به ضرر کاراته کا های ایران بود، تاکید می نماید:ما می توانستیم 4 طلا کسب کنیم، اما همه دیدند که داوری ها چه بلایی سر ما آورد. بحث داشتن کرسی بین المللی تا حدی تاثیرگذار است، اما همه جای جهان برای میزبان شرایط خاصی فراهم می نمایند تا از ظرفیت های موجود برای کسب بهترین عنوان استفاده کند و در بازی فینال امیر مهدی زاده هم همین رخ داد.

5، 250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 80

به "قدم اول برای درخشش در المپیک را محکم برداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم اول برای درخشش در المپیک را محکم برداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید