جلسه تاج و ناظم الشریعه برای جام ملت های فوتسال آسیا

به گزارش آی تی گپ، اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم های ملی بحث و گفت وگو کردند که از مهم ترین مباحث آن مشخص نقشه راه تیم ملی امید بود.

جلسه تاج و ناظم الشریعه برای جام ملت های فوتسال آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، دیروز (دوشنبه) جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار گردید و اعضای این کمیته به بحث و تبدال نظر درباره شرایط تیم های نونهالان و امید پرداختند.

تیم ملی امید تابستان سال آینده در بازی های آسیایی جاکارتا در اندونزی حاضر می شود و فدراسیون فوتبال به دنبال آماده سازی این تیم است. با توجه به این که امیدها مجوز حضور در دور نهایی قهرمانی آسیا را به دست نیاوردند، دی ماه امسال در آسیا بازی نمی نمایند و به همین دلیل، فدراسیون قصد تصمیم گیری شتاب زده ندارد. در جلسه دیروز هم نام هیچ مربی ای مطرح نشد و فعلا درباره نقشه راه این تیم تصمیم گیری کردند.

پیش از این امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید بود که با کسب نتایج ضعیف و عدم کسب مجوز حضور در دور نهایی قهرمانی آسیا به کار خود انتها داد. همچنین اعضای کمیته درباره شرایط تیم ملی نونهالان نیز بحث و گفتگو کردند تا استعدادیابی و پرورش بازیکنان ملی پوش از این رده سنی شروع گردد.

با توجه به حذف تیم ملی جوانان از رقابت های قهرمانی آسیا، هیچ برنامه ای برای این تیم وجود ندارد و قرارداد محمد پورغلامی سرمربی این تیم هم به انتها رسیده و دیگر سمتی در تیم ملی جوانان ندارد.

فردا نیز جلسه ای بین مهدی تاج و محمد ناظم الشریعه برگزار می گردد و رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره آماده سازی تیم ملی باری حضور در جام ملت های فوتسال آسیا که بهمن ماه برگزار می گردد، تصمیم گیری می نمایند.

با انجام قرعه کشی این مسابقات، تیم ملی فوتسال ایران با تیم های میانمار، عراق و چین هم گروه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 771

به "جلسه تاج و ناظم الشریعه برای جام ملت های فوتسال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه تاج و ناظم الشریعه برای جام ملت های فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید