فعال شدن سامانه رصد واکسیناسیون کارمندان

به گزارش آی تی گپ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فعال شدن سامانه رصد واکسیناسیون کارمندان خبر داد.

فعال شدن سامانه رصد واکسیناسیون کارمندان

دکتر علیپور گفت: واکسیناسیون کارمندان ادارت با اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی کارکنان ادارات ، سامانه رصد واکسیناسیون یا همان سامانه پارسا و بانک اطلاعاتی کسانی که در هفته اخیر تست کرونای آن ها مثبت شده است رصد می شوند.

او می گوید: با رصد اطلاعات در این سه سامانه می توان به دستگاه ها گفت که کدام یک از کارکنان واکسن خود را کامل تزریق نکرده و یا تست آن ها در هفته اخیر مثبت شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران 29 درصد کارکنان دولت و صنوف هنوز دوز سوم را تزریق نکرده اند و استانداری باید از افراد واکسن نزده بخواهد تا واکسن خود را تزریق کرده و یا از مزایای کارمندانی که واکسن نزده اند کم کنند.

به گفته علیپور آموزش و پرورش مازندران در حال حاضر به این سامانه دسترسی دارد و بقیه دستگاه ها هم به مرور به این سامانه متصل می شوند.

بر اساس دستوراالعمل های ابلاغی با توجه به اینکه امکان دارد سویه امیکرون در برخی افراد علایم بالینی داشته باشد اما نتیجه تست منفی شود همه کارکنان در صورت مواجهه با این علائم بالینی می بایست علاوه بر مراجعه به مراکز درمانی نسبت به قرنطینه خود اقدام و از مرخصی استعلاجی که به تایید پزشک معتمد رسیده باشد، استفاده کنند.

کارکنان پس از گذراندن دوران قرنطینه و در صورت تایید پزشک، بدون انجام تست PCR می توانند به محل کار خود بازگردند.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2168

به "فعال شدن سامانه رصد واکسیناسیون کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال شدن سامانه رصد واکسیناسیون کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید