عکس ، این نسخه کیا اسپورتیج مخصوص ساحل ساخته شده است!

به گزارش آی تی گپ، دیجیاتو نوشت: کیا برای محافظت از لاک پشت های دریایی یک دستگاه اسپورتیج اهدا کرد. این خودرو به بنیاد غیر انتفاعی Sea Turtle Inc اهدا شده و بر اساس تریم X-Pro پیشرفته است.

عکس ، این نسخه کیا اسپورتیج مخصوص ساحل ساخته شده است!

خودروسازان بزرگ از هیچ فرصتی برای برجسته کردن برند خود خووداری نمی نمایند، کیا هم از این قاعده مستثنی نیست و برای محافظت از لاک پشت های دریایی یک دستگاه اسپورتیج مخصوص را در نظر گرفته است. این خودرو به بنیاد غیر انتفاعی Sea Turtle Inc اهدا شده و بر اساس تریم X-Pro پیشرفته است. به منظور خدمت رسانی و یاری بهتر به حفاظت از لاک پشت های دریایی، مدل اهدایی تفاوت هایی با نسخه استاندارد از اسپورتیج X-Pro دارد.

همانطور که در تصاویر می توانید مشاهده نمایید، کیا اسپورتیج اهدایی به بنیاد Sea Turtle Inc آفرودی تر است. بدنه این خودرو رنگ سبز مخصوصی دارد و از فواصل دور نیز می توان آن را تشخیص داد. برای تردد بهتر در سواحل و محیط های خارج از جاده، این خودرو از تجهیزات خاصی سود می برد که تایرهای بزرگ تر با فشار باد کمتر مهم ترین آنها هستند. با اتکا به این تایرها، کیا اسپورتیج ناجی لاک پشت ها راحت تر می تواند روی شن های نرم حرکت کند. نردبان و باربند از دیگر تجهیزات اختصاصی این خودرو به شمار می روند.

کیا اسپورتیج اهدایی به Sea Turtle Inc نشان های مخصوصی روی خود دارد تا بیننده بداند که در حال نگریستن به یک خودروی سازمانی است! با دقت بیشتر معلوم می گردد قلاب مخصوص بکسل در این خودرو با مدل استاندارد تفاوت دارد. در کنار این ها بجای چراغ استاندارد، مهندسان کیا از چراغ LED قرمز رنگ در این خودرو استفاده نموده اند. شاید بدانید تحقیقات نشان می دهد لاک پشت ها حساسیت کمتری نسبت به نور قرمز دارند.

فضاسازی های مخصوص در داخل کابین کیا اسپورتیج

کیا به انتشار تصاویر نمای بیرونی بسنده نموده و از فضای داخلی اسپورتیج اهدایی به بنیاد هیچ عکسی موجود نیست. با وجود این کمپانی کره ای می گوید مثل نمای بیرونی کابین نیز متفاوت از مدل استاندارد است و محفظه ها و فضاسازی های مخصوصی دارد. جالب اینکه بعضی از فضاهای موجود مخصوص حمل تخم، بچه لاک پشت ها و حتی لاک پشت های بالغ تحت درمان هستند.

راسل ویجر (Russell Wager) معاون ارشد بخش بازاریابی کیا در آمریکا در رابطه با محصول نو کمپانی می گوید: ما با همکاری متخصصان Sea Turtle Inc کوشش نموده ایم این اسپورتیج X-Pro را مطابق با نیازهای آنها و بر مبنای فاکتورهایی مثل عملکرد، راحتی، کارکرد و عملیاتی بودن شخصی سازی کنیم؛ به ویژه در مناطقی که آشیانه های لاک پشت های دریایی در آنجا واقع شده است.

آقای ویجر می افزاید این کراس اوور به بنیاد Sea Turtle Inc یاری می نماید کارهای خود را بهینه تر انجام دهد؛ بعلاوه این کراس اوور اختصاصی به آنها یاری می نماید تعداد بیشتری از این حیوان در معرض انقراض را نجات دهند. بد نیست بدانید بنیاد Sea Turtle Inc سال گذشته بیش از 5600 لاک پشت دریایی را نجات داده است.

اسپورتیج شخصی ساز تنها هدیه کیا به بنیاد Sea Turtle Inc نیست، زیرا این خودرو به عنوان بخشی از برنامه تسریع اقدامات خیرخواهانه کمپانی کیا به بنیاد مذکور اهدا می گردد. پیشتر شرکت کیا با اهدای مبالغ نقدی به این بنیاد یاری نموده تاسیسات و امکانات خود را ارتقا دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2262

به "عکس ، این نسخه کیا اسپورتیج مخصوص ساحل ساخته شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این نسخه کیا اسپورتیج مخصوص ساحل ساخته شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید