علت تصمیم آنتونی دی یوریو نگرانی از امنیت شخصی اش بوده است

به گزارش آی تی گپ، آنتونی دی یوریو اتریوم را در سال 2013 تأسیس کرد و ارزش توکن، اتر هم اکنون 225 میلیارد دلار است. میلیاردر بنیانگذار اتریوم گفت که به دلیل نگرانی در مورد امنیت شخصی، دنیای رمزنگاری را ترک می کند.

علت تصمیم آنتونی دی یوریو نگرانی از امنیت شخصی اش بوده است

دی یوریو 48 ساله که از سال 2017 تیم امنیتی خاص خود را دارد و هرجا که می رود بادیگاردها او را دنبال می کنند، شرکت بلاکچین را می فروشد، روابط خود را با دیگر شرکت های نوپایی که درگیر آنها است، قطع می کند و به جای آن روی کارهای بشردوستانه تمرکز می کند.

این کارآفرین کانادایی نگفت که آیا او مورد تهدیدهای امنیتی خاص قرار گرفته است یا خیر اما توضیح داد که معتقد است اگر از دنیای رمزگذاری دورتر شود، امن تر خواهد بود.

او به بلومبرگ گفت: من در این فضا لزوماً احساس امنیت نمی کنم. اگر روی مسائل بزرگتر تمرکز کنم، فکر می کنم ایمن ترم.

در سال 2018، هنگامی که وی یکی از بزرگترین و گرانترین کاندوهای کانادا را برای ایجاد دفاتر شرکت Decentral خریداری کرد، پس از پرداخت پول دیجیتال، تیتر اول روزنامه ها شد.

آپارتمان 28 میلیون دلاری در مرکز شهر تورنتو St. Regis Residences (هتل و برج بین المللی سابق ترامپ) دارای 16هزار فوت مربع است

فوربس ارزش خالص دی یوریو را تا 1 میلیارد دلار بیان نمود، اما او از اظهار نظر در این باره خودداری کرده و میزان دارایی های رمزنگاری شده خود را فاش نکرد.

وی قصد دارد شرکت Decentral مستقر در تورنتو را به قیمت صدها میلیون دلار بفروشد و گفت که قبلاً با سرمایه گذارانی صحبت کرده است.

خبرنگاران، مرجع اخبار رروز سراسر کانادا

منبع: خبرکانادا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1847

به "علت تصمیم آنتونی دی یوریو نگرانی از امنیت شخصی اش بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تصمیم آنتونی دی یوریو نگرانی از امنیت شخصی اش بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید