ظریف به تیم نهم سری A ایتالیا می رود

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: تیمی که خواستار به خدمت دریافت فرهاد ظریف، لیبرو تیم ملی والیبال ایران است در فصل 13-2012 سری A ایتالیا به عنوان نهمی رسیده است.

ظریف به تیم نهم سری A ایتالیا می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم تونو کالیپو ویبو والنتینا در فصل گذشته لیگ ایتالیا با 31 امتیاز به مقام نهمی رسید. این تیم 5 پیروزی 3-صفر، 4 پیروزی 3-یک، 2 پیروزی 3-2، 5 شکست یک-3 و 6 شکست صفر-3 در کارنامه خود دارد و با 11 پیروزی، 11 شکست و 31 امتیاز، مقام نهم را در لیگ 12 تیمی ایتالیا به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، در فهرست 12 نفره تیم تونو کالیپو ویبو والنتینا 7 بازیکن ایتالیایی، 2 بازیکن اسپانیایی، یک بازیکن آلمانی، یک بازیکن آرژانتینی و یک بازیکن اهل اسلوواکی هستند.

سرمربی این تیم جانلورنزو بلنجینی مربی 42 ساله اهل تورینو است. او مربیگری را از سال 2000 یعنی زمانی که فقط 29 سال داشت آغاز کرد و فصل آینده برای سومین سال متوالی در کنار تونو کالیپو ویبو والنتینا خواهد بود.

فصل گذشته ایتاس دیاتک ترنتینو به مقام قهرمانی رقابت های سری A ایتالیا رسید. فدراسیون والیبال مدتی پیش اعلام نمود که لیبروی تیم ملی ایران یک پیشنهاد جدی از ایتالیا دارد و فرهاد ظریف هم در مصاحبه هایش گفت که اولویت او حضور در ایتالیاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 389

به "ظریف به تیم نهم سری A ایتالیا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف به تیم نهم سری A ایتالیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید