شمار مبتلایان به کرونا در برزیل به مرز 500 هزار نفر رسید

به گزارش آی تی گپ، جدی نگرفتن شیوع ویروس کرونا در برزیل توسط رئیس جمهور این کشور باعث شده شمار مبتلایان به عدد 500 هزار نفر نزدیک گردد.

شمار مبتلایان به کرونا در برزیل به مرز 500 هزار نفر رسید

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس جدیدترین آماری که مقامات بهداشتی برزیل اعلام نموده اند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به عدد 499 هزار و 966 نفر رسیده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت برزیل 33 هزار و 274 نفر ابتلای جدید در این کشور ثبت شد که آماری فاجعه بار برای این کشور آمریکای لاتین محسوب می گردد.

ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل از ابتدای شیوع این بیماری در این کشور اصرار داشت کرونا شبیه یک سرماخوردگی ساده است و نیازی به رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی نیست.

این رویکرد بولسونارو با انتقادها و واکنش های زیادی روبرو شده است و در عرض یک ماه دو وزیر بهداشت برزیل از مقام خود کنار رفته اند.

از هفته گذشته تا کنون بیش از پنج هزار نفر به جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا افزوده شده و در کل 28 هزار و 849 برزیلی جان خود را از دست داده اند.

نتایج یک تحقیقات جدید که هفته گذشته منتشر شد هشدار می داد شمار جان باختگان به دلیل کرونا در برزیل ظرف دو تا سه ماه آینده به 125 هزار نفر خواهد رسید و شرایط این کشور به شدت بحرانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1053

به "شمار مبتلایان به کرونا در برزیل به مرز 500 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در برزیل به مرز 500 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید