سفر بشار اسد به روسیه برای درمان کرونا تکذیب شد

به گزارش آی تی گپ، ریاض حدّاد سفیر جمهوری عربی سوریه در مسکو اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه ها مبنی بر انتقال رئیس جمهور این کشور به روسیه را دروغ دانست.

سفر بشار اسد به روسیه برای درمان کرونا تکذیب شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

حداد آدینه در مصاحبه با رسانه های روسیه گفت که اخبار منتشر شده در مورد سفر بشار اسد به روسیه برای معالجه و درمانش بعد از ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه دوشنبه این هفته از ابتلای بشار اسد و همسرش اسماء الاسد به ویروس کرونا اطلاع داد و اعلام نمود حال هر دو کاملا خوب است و به کار های روزمره خود می پردازند.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری سوریه آمده است که بشار اسد و همسرش پس از مشاهده بعضی علائم خفیف مشابه علائم کرونا، اقدام به تست پی. سی. آر کردند که به موجب آن ابتلای هر دو به بیماری کووید-19 ثابت شد.

در این بیانیه آمده است که هر دو در شرایط با ثبات و خوبی به سر می برند و در حال اجرا کار های روزمره در شرایط قرنطینه هستند که به مدت دو الی سه هفته به طول خواهد انجامید.

به گفته دفتر ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش آرزوی سلامتی و مصونیت مردم سوریه و تمامی ملت ها از شر ویروس کرونا نموده و از تمامی مردم سوریه خواسته اند تا حد امکان اقدامات پیشگیرانه را رعایت نمایند. آن ها همچنین از کادر پزشکی سوریه نیز تقدیر و تشکر کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1623

به "سفر بشار اسد به روسیه برای درمان کرونا تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر بشار اسد به روسیه برای درمان کرونا تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید