شاهکار مشهور ایلیا رپین بار دیگر در گالری روس به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش آی تی گپ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شاهکار مشهور ایلیا رپین بار دیگر در گالری روس به نمایش گذاشته می گردد.

شاهکار مشهور ایلیا رپین بار دیگر در گالری روس به نمایش گذاشته می گردد

تابلو نقاشی مشهور ایوان مخوف و پسرش ایوان اثر ایلیا رپین نقاش نامدار روس که در سال 2018 هدف حمله مردی قرار گرفته بود، بار دیگر در گالری ترتیاکوو واقع در مسکو به نمایش گذاشته می گردد.

این شاهکار متعلق به سال 1885 پس از گذشت چهار سال پروژه بازسازی بطور مختصر در بیست و سوم مه در گالری ترتیاکوو به نمایش گذاشته شد. این نقاشی در سال 2018 به وسیله یک مهاجم با میله فلزی دچار صدمه شد.

در پی این اتفاق، سه پارگی بر روی سطح این نقاشی ایجاد شد و فرد مجرم به دو سال و نیم حبس محکوم شد.

این نقاشی در 16 نوامبر 1870 به وسیله نقاش معروف سبک رئالیسم روس ایلیا رپین تکمیل شده و تصویرگر یکی از تزارهای امپراطوری روس معروف به ایوان مخفوف است که پسرش را که ضربه ای مرگبار خورده را روی دستهایش قرار داده است.

این تابلو نقاشی 199.5 در 254 سانتیمتری بازسازی شده پیش از اینکه در جایگاه اصلی نصب گردد، برای مدتی در سالن ایلیا رپین این گالری برای رسانه به نمایش گذاشته شد و تا زمانی که محفظه محافظتی مخصوص آن آماده گردد، به نمایش عموم گذاشته نخواهد شد.

این اثر هنری در مجموع دو بار هدف حمله قرار گرفته است. این نقاشی نخستین بار در سال 1913 به وسیله یک بیمار روانی با سه ضربه چاقو صدمه دید.

مسئولان گالری ترتیاکوو امیدوارند افزایش تدابیر امنیتی این نقاشی را از ارتکاب سومین حمله در امان نگه دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2187

به "شاهکار مشهور ایلیا رپین بار دیگر در گالری روس به نمایش گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار مشهور ایلیا رپین بار دیگر در گالری روس به نمایش گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید