سفری کم هزینه به تایلند

به گزارش آی تی گپ، هزینه سفر به تایلند

سفر به تایلند چقدر هزینه دارد؟ این کاملا بستگی به بودجه سفر و ذائقه شما دارد. اگر انتظار خودتان را از این سفر کم کنید می توانید واقعا سفری کم هزینه داشته باشید و اگر در همه جا انتظار بهترین ها را داشته باشید می تواند به سفری بسیار گران تبدیل گردد. در این پست هر آنچه درباره سفر کم هزینه به کشور بینظیر تایلند وجود دارد را یاد می گیرید، حتی چیزهایی که در هیچ کتاب هدایت وجود ندارد. تایلند بهشت سفر کم هزینه است کشوری که در آنجا حس می کنید درخانه خودتان هستید حتی اگر هزاران کیلومتر از کشور خود دورتر باشید. در این کشور سواحل شنی سفید با درختان نخل، مردمی که همواره لبخند بر لب دارند، غذاهای خوشمزه و دریای درخشان انتظار شما را می کشند، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

سفری کم هزینه به تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ماندن در تایلند چقدر هزینه دارد؟

50 دلار در روز برای دو نفر

این مقدار هزینه برای کوله گردی در تایلند بسیار مناسب است و می توانید راحت پول رفت و آمد، تورهای جنگل یا رودخانه و اقامت در اتاقی ارزان را بدهید. کلا تایلند برای گشت وگذار کشوری ارزان است. حالا می خواهیم هزینه های شما را تک تک باز کنیم:

هزینه اتاق: 10 تا 30 دلار هر شب

اگر کوله گرد باشید در تایلند هیچ وقت نمی توانید کلبه ای کمتر از 8 دلار پیدا کنید و اگر در بانکوک یا جزایر گران باشید حدود 20 دلار باید برای یک اتاق دو تخته ارزان هزینه کنید، این قیمت معمولا با صبحانه است.

هزینه غذا: 1 تا 3 دلار

در تایلند غذاهای خوشمزه ای مثل پد تای، اسپرینگ رولز را می توانید با یک دلار بخرید و با آن حسابی سیر شوید. اگر در یک جای توریستی خارج از بانکوک باشید برای یک رستوران خارجی باید هزینه بیشتری کنید در آنجا غذاهای ارزان، قیمتی بین 3 تا 5 دلار دارند.

هزینه ورودی به جاذبه های معروف

تایلند جاذبه های زیادی مثل عبادتگاه ها، قصر بزرگ و آیوتایا دارد. بازدید از برخی از آن ها رایگان است در صورتی که برخی مثل قصر بزرگ هزینه ورودی 400 بات (21 دلار) دلار دارند. اگر می خواهید از آیوتایا دیدن کنید برای ورود به هر کدام از عبادتگاه ها باید حدود 50بات (1.5 دلار) بدهید.

هزینه رفت و آمد در تایلند

بانکوک حمل و نقل عمومی خوبی دارد و برای رفتن به بسیاری از جاذبه های گردشگری می توانید از مترو بهره ببرید. در شهرهای کوچک و جزایر، رفت و آمد با توک توک (موتور سه چرخه که مثل تاکسی کار می نماید) و سانگ تو ( اتوبوس های قرمز رنگی که مردم را از جایی به جای دیگر می برند) انجام می گردد . برای پرداخت کرایه توک توک و سانگ تو همواره راهی برای کنار آمدن و چانه زدن وجود دارد. برای سوار شدن به تاکسی حتما در تاکسی هایی که تاکسی متر دارند سوار شوید و اگر دیدید که ندارند از ماشین پیاده شوید. هزینه توک توک در شهرهای کوچک 100 بات و در بانکوک و جزایر بین 200 تا 300 بات است. هزینه سانگ تو در شهرهای کوچک 20 بات، در بانکوک 60 بات و در جزایر 100 بات است.

منبع: goatsontheroad.com و loveandroad.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 441

به "سفری کم هزینه به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری کم هزینه به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید