سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، جریان آزاد ملی لبنان به ریاست جبران باسیل بیانیه ای را در مورد آخرین تحولات این کشور منتشر کرد. این جریان در بیانیه خود از اقدامات سعد الحریری نخست وزیر مکلف به شدت انتقاد کرد.

سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است

بر اساس این گزارش، در بیانیه جریان آزاد ملی لبنان آمده است: آنچه که کاملاً واضح به نظر می رسد و جای هیچ شکی در آن وجود ندارد، این است که سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است.

جریان آزاد ملی لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: آنچه که حسن نیت الحریری در زمینه تشکیل کابینه را نشان می دهد این است که هرچه سریع تر فهرستی از اعضای کابینه جدید را به رئیس جمهور میشل عون ارائه دهد.

این جریان همچنین عنوان نموده است: بدون شک تداوم جهت کنونی و عدم تشکیل دولت لبنان تبعات و پیامدهایی را به دنبال دارد. بنابراین، درحال حاضر لزوم تشکیل هرچه سریع تر دولت جدید بیش از هر زمان دیگری احساس می گردد.

پیش از این، نیز دفتر رئیس جریان آزاد ملی لبنان با صدور بیانیه ای از اقدامات سعد الحریری، نخست وزیر مکلف این کشور در زمینه تشکیل کابینه جدید به شدت انتقاد نموده بود.

این دفتر در این خصوص تأکید کرد: الحریری تمامی طرح ها و ابتکار عمل ها برای تشکیل دولت جدید لبنان را با شکست روبرو ساخته است. در این میان بعضی رسانه ها کوشش می نمایند تا بر این اقدامات سرپوش بگذارند.

دفتر رسانه ای باسیل در بیانیه خود همچنین آورده است: بعضی رسانه ها کوشش می نمایند تا به وسیله دروغ پراکنی بر شکست الحریری در تشکیل دولت جدید سرپوش بگذارند. ما هیچگاه سهمی را برای مشارکت در دولت جدید درخواست نکردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1680

به "سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعد الحریری عامل تأخیر در تشکیل دولت جدید لبنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید