اولین موضع گیری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان پس از ملاقات با میشل عون رئیس جمهور لبنان خاطرنشان کرد: من به وسیله میشل عون رئیس جمهور از نتایج رایزنی های پارلمانی مطلع شدم و مأمور تشکیل کابینه شدم.

اولین موضع گیری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان

وی اضافه نمود: در ابتدا از رئیس جمهوری و نمایندگان تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم که با توافق رئیس جمهور کابینه ای در سطح خواسته های لبنانی ها تشکیل دهم و کشور به ثبات برسد.

دیاب تاکید نمود: در اسرع وقت در راستای تشکیل کابینه با رایزنی نخست وزیران سابق و فراکسیون های پارلمانی و نمایندگان حرکت خواهم کرد و رایزنی ها را گسترش خواهم داد تا شامل همه گروههای سیاسی و احزاب و گروه ها بشود.

وی گفت: مرحله حساس و دقیقی است که کوشش همه گروههای سیاسی را طلب می نماید زیرا ما با بحران ملی روبرو هستیم که اجازه نزاع های شخصی را نمی دهد و کشور به وحدت ملی احتیاج دارد.

دیاب گفت: به عنوان فرد مستقل خطاب به ملت با صداقت و شفافیت تاکید می کنم که این انتفاضه حیات سیاسی را بازنگری کرد و شما منبع قدرت هستید. بنای آینده جز با همراهی با خواسته های ملت حاصل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 759

به "اولین موضع گیری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین موضع گیری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید