ساری: رونالدو مورد تحسین تمام جهان است، بازگشت کاستا خبر مهمی محسوب می شود

به گزارش آی تی گپ، مائوریتزیو ساری از تلاش بازیکنانش برای انجام بهترین بازی ممکن مقابل لیون خبر داد.

ساری: رونالدو مورد تحسین تمام جهان است، بازگشت کاستا خبر مهمی محسوب می شود

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیون در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از رقیب به عنوان یک تیم سرسخت و جنگنده نام برد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: در ایتالیا مسئولیت و وظیفه ما، قهرمانی در سری A است. در اروپا، 10 تیم دیگر هدف قهرمانی دارند. لیگ قهرمانان هدف ما نیست بلکه رویای ماست. رسیدن به رویاها همیشه قشنگ است و اگر به آن برسیم، فوق العاده شاد خواهیم شد اما اگر نتوانیم قهرمان شویم، ماجراجویی زیبایی را پشت سر گذاشته ایم. دیروز با آندره آ آنیلی در خصوص برنامه ای 3 ساله صحبت کردیم.

وی درباره شرایط آدریان رابیو و سایر بازیکنان تیمش اضافه کرد: رابیو سریعا در حال پیشرفت است و آمدن به فوتبال ایتالیا آسان نیست. پلاتینی هم در 6 ماه اول حضورش در ایتالیا مشکل داشت. او همیشه میل به تلاش بیشتر دارد. به رابیو اعتماد داریم و فرایند پیشرفت او به خوبی پیش می رود. المپیک لیون تیمی تکنیکی با عناصر مهمی از سرعت و قدرت بدنی است. باید مقابل آن ها نمایشی عالی ارائه دهیم. از لحاظ ویژگی بازی، هافبک های متنوعی در اختیار داریم. تفسیر بازی فردا سخت است و نیاز داریم یکی از 3 هافبک ما، دونده و پویا باشد. کریستیانو رونالدو مورد تحسین کل دنیا واقع شده است. آمار او به خوبی فرمش را نشان می دهد. رونالدو از نظر ذهنی و بدنی، بازیکنی جذاب و عالی است. بازگشت داگلاس کاستا و خدیرا به تیم بسیار مهم تلقی می شود و خوب است که در این مقطع از فصل می توانیم روی آن ها حساب کنیم.

ساری در خصوص شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و حضور هواداران یوونتوس در فرانسه برای تشویق این تیم گفت: ویروس کرونا مختص ایتالیا و اروپا نیست بلکه یک مسئله دنیای است. در ایتالیا 3 هزار و 500 تست گرفته شده که چندین تست مثبت اعلام شدند. در فرانسه 300 تست گرفته شده و میزان مبتلایان کم تر بوده است. اگر در فرانسه هم همین میزان تست می گرفتند، تعداد مبتلایان بیشتر می شد. معتقدم هواداران یوونتوس حق حضور در فرانسه و تشویق تیم را دارند. مشخصا با مسئله ای بزرگ روبرو هستیم اما وظیفه ما این است که چنین مسئله ای را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 937

به "ساری: رونالدو مورد تحسین تمام جهان است، بازگشت کاستا خبر مهمی محسوب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: رونالدو مورد تحسین تمام جهان است، بازگشت کاستا خبر مهمی محسوب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید