تور هند ارزان: روسیه تحویل سامانه موشکی اس، 400 به هند را شروع کرد

به گزارش آی تی گپ، اولین محموله از سامانه موشکی زمین به هوای اس-400 روسیه وارد هند شد و بر اساس اظهارات وزیر امور خارجه هند، تحویل آن همچنان ادامه دارد.

تور هند ارزان: روسیه تحویل سامانه موشکی اس، 400 به هند را شروع کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر امور خارجه هند روز دوشنبه اظهار داشت که روسیه تحویل سامانه موشکی زمین به هوای اس-400 به دهلی نو را شروع نموده است.

وزیر امور خارجه هند پس از سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به دهلی نو گفت که تحویل از ماه جاری شروع شده و ادامه خواهد داشت.

پوتین در ابتدای سفر خود به دهلی نو از هند قدردانی کرد و گفت: ما هند را یک قدرت بزرگ، یک کشور دوست و قابل اعتماد می دانیم.

وزارت دفاع هند قراردادی به ارزش تقریبی 5.5 میلیارد دلار برای خرید چهار گردان از موشک های زمین به هوای اس-400 روسیه منعقد نموده است و هند نیز 850 میلیون دلار پیش پرداخت برای تسریع در استقرار اولین گردان به وسیله روسیه، پرداخت کرد.

روسیه و هند در اکتبر 2018 قراردادی را برای تامین سامانه های اس-400 در قراردادی به ارزش 5.43 میلیارد دلار امضا کردند و بدین ترتیب هند سومین خریدار خارجی این سامانه پس از چین و ترکیه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2153

به "تور هند ارزان: روسیه تحویل سامانه موشکی اس، 400 به هند را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: روسیه تحویل سامانه موشکی اس، 400 به هند را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید