درخواست فوری روزنامه نگار هلندی از یک تیم در مورد لوکادیا (تور ارزان هلند)

به گزارش آی تی گپ، یک روزنامه نگار هلندی خاطرنشان کرد بلافاصله بعد از جدایی یورگن لوکادیا از تیم پرسپولیس، از باشگاه اِمن درخواست نموده است این مهاجم را جذب کند.

درخواست فوری روزنامه نگار هلندی از یک تیم در مورد لوکادیا (تور ارزان هلند)

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اورت ده ناپل خبرنگار و روزنامه نگار هلندی در مطلبی در نشریه dvhn به اف. سی اِمن، تیم رده شانزدهم لیگ اردیویسه هلند پیشنهاد نموده است تا لوکادیا را جذب کند.

باشگاه امن در حال حاضر شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با کسب 11 امتیاز در رده شانزدهم لیگ 18 تیمی هلند قرار گرفته است.

امروز جزئیات بیشتری از این درخواست منتشر شده است. تن ناپل در این خصوص نوشته است: وقتی هفته گذشته خواندم که لوکادیا ایران و باشگاهش پرسپولیس را ترک نموده است، بلافاصله درخواستی را برای بن هاورکورت (عضو هیات مدیره باشگاه امن) فرستادم.

وی تاکید نمود: من قبلاً هم از این کارها نموده و ماتس سونجس را پیشنهاد نموده بودم اما او با تیم والویک قرارداد بست. امن باید به سرعت لوکادیا را جذب کند.

این کارشناس و روزنامه نگار هلندی درباره اصرارش به جذب لوکادیا گفت: او در اِمن به جهان آمد، در دوران کودکی در بارگرس و بعداً در باشگاه های زیادی از جمله آیندهوون، هوفنهایم، در آمریکا و اخیراً در ایران بازی نموده است. او می تواند قدرت تهاجمی لازم را به امن بدهد.

تن ناپل اضافه نمود: او در حالی که هنوز 30 سال هم ندارد، بازیکن گلزنی است. به طور خلاصه، به نظرم لوکادیا یک خرید ایده آل برای امن محسوب می گردد. این تیم فوتبال بازی می نماید اما گل زدن مهم است. امن می تواند به خوبی از قدرت گلزنی این بازیکن استفاده کند.

  • عکس | مهدی طارمی به مناسبت سال تازه روی جلد نشریه مطرح اروپایی رفت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2284

به "درخواست فوری روزنامه نگار هلندی از یک تیم در مورد لوکادیا (تور ارزان هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فوری روزنامه نگار هلندی از یک تیم در مورد لوکادیا (تور ارزان هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید