دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت نیروهای نوآور و تغییرآفرین اهتمام جدی دارد

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی آموزش های مهارتی را یکی از علل موفقیت در حوزه فناوری و تبدیل علم به ثروت مطرح کرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت نیروهای نوآور و تغییرآفرین اهتمام جدی دارد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت نیروهای نوآور و تغییرآفرین اهتمام جدی دارد

فرزان قالیچی در بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس)، اضافه کرد: دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی درصدد ایجاد زون فناوری و مهارتی در این نمایشگاه بود که محقق نشد؛ ولی با این وجود مراکز این دانشگاه در قسمت های مختلف نمایشگاه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مراکز علمی کاربردی آتش نشانی، جهاددانشگاهی، خانه کارگر و ماشین سازی و شهرداری تبریز حضور فعال دارند و طرح های فناورانه خود را ارایه کرده اند.

به گزارش خبرنگاران، قالیچی بیان نمود: نمایشگاه ربع رشیدی فرصت بسیار خوبی است تا فناوران مهارت ها و طرح های خود را عرضه کنند تا با همکاری صاحبان صنایع و کارآفرینان به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه برسد.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) 13 تا 17 آبان ماه جاری از ساعت 15 تا 21 در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 664

به "دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت نیروهای نوآور و تغییرآفرین اهتمام جدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تربیت نیروهای نوآور و تغییرآفرین اهتمام جدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید