خوابگاه های متاهلی دانشگاه خواجه نصیر افزایش نمی یابد

به گزارش آی تی گپ، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: به جهت مسئولیت های این دانشگاه، تصمیمی برای افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی نداریم.

خوابگاه های متاهلی دانشگاه خواجه نصیر افزایش نمی یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبدالمجید شاد، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هوا فضا و معاون فرهنگی و دانشجویی خواجه نصیر الدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار درباره بازگشایی خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: در مورد بازگشایی خوابگاه ها در حال آنالیز هستیم و هنوز تصمیم جدی نگرفته ایم. هفته گذشته در مورد شرایط حضور دانشجویان مقطع دکتری تصمیم گیری شد و در حال حاضر به غیر از خوابگاه دانشجویان بین الملل، خوابگاه های دیگر بسته هستند.

او اضافه نمود: امیدوارم این هفته بتوانیم تصمیم جدی برای بازگشایی خوابگاه ها داشته باشیم، هرچند اولویت ما دانشجویان مقطع دکتری هستند.

شاد درباره اجاره بهای خوابگاه ها عنوان کرد: آن قسمت از اجاره بهای خوابگاه ها که مربوط به صندوق رفاه است تصمیم گیری هم با همین صندوق است که با دانشجویان چه شرایطی بگذارند. در مورد خوابگاه های خود گردان هم از همان اسفند 98 تصمیم گرفتیم که اگر دانشجویان در خوابگاه حضور نداشتند؛ اجاره بهایشان حساب نگردد و به حساب دانشجویان بازگردانده و در سامانه رفاهی دانشگاه ثبت گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با اشاره به اختصاص خوابگاه به دانشجویان در زمان امتحانات اظهار کرد: طبق اعلامی که در تاریخ 15 اردیبهشت انجام شد، امتحانات دانشجویان به تیر موکول می گردد و معاون آموزشی دانشگاه تاریخ دقیق آن را اعلام خواهد نمود، اما به مدت 2 الی 3 هفته امتحانات به تعویق خواهند افتاد. شرایط و آمادگی های لازم را داریم تا امتحانات به صورت حضوری برگزار شوند و تا زمان امتحانات به خوابگاه ها رسیدگی خواهیم کرد.

شاد درباره اقدامات صورت گرفته برای ضدعفونی کردن خوابگاه های دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: زمانی که خوابگاه ها تخلیه شدند اقداماتی را برای ضدعفونی انجام داده ایم؛ اکنون منتظر تصمیم گیری کلی هستیم تا بتوانیم وسایل دیگر خوابگاه را مجدد ضدعفونی کنیم و تمامی این ها بستگی به پروتکل های بهداشتی دارد. همه معاونان دانشگاه ها در جلسات ایجاد شده شرایطی را برای بازگشایی خوابگاه ها دادند که در صورت محقق شدن آن شرایط، موافق بازگشایی خوابگاه ها هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره شرایط بازگشایی خوابگاه ها توضیح داد: شرایطی از قبیل ضدعفونی کردن خوابگاه ها، تعداد نفرات در اتاق و ... باید تضمین شوند تا خوابگاه های دانشجویی باز شوند. در حال آنالیز هستیم تا با همان تعداد دانشجویان قبلی خوابگاه ها بازگشایی نشوند و به صورت پلکانی تعداد اتاق ها را افزایش دهیم.

شاد ادامه داد: اگر با همین شرایط ادامه دهیم تعداد خوابگاه ها را افزایش می دهیم، اما اگر شرایط به حالت اولیه برگردد، قطعا بازگشایی خوابگاه ها با همان ظرفیت قبلی کار مناسبی نخواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی اظهار کرد: در حال حاضر به جهت مسئولیت های دانشگاه، تصمیمی برای افزایش تعداد خوابگاه های دانشجویی متاهلی نداریم و تنها دانشجویان مقطع دکتری و در برخی موارد برخی دانشجویان کارشناسی ارشد حدود 16 خانواده در آن ساکن هستند، هرچند طرح هایی در این خصوص مطرح شده است، اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده اند.

شاد درباره تکلیف وسایل دانشجویان در خوابگاه ها گفت: اقداماتی در مورد وسایل دانشجویان در خوابگاه انجام دادیم و هر دو روش پست وسایل و تحویل حضوری انجام شد، اما اقلام ضروری و لازم آموزشی مانند لپ تاپ و... به وسیله سرپرست خوابگاه ها انجام شد و در برخی موارد دیگر دانشجویان به صورت حضوری وسایل خود را از سرپرست خوابگاه تحویل گرفتند.

ماجرای وجود موش در سلف دانشگاه خواجه نصیر چه بود؟+ عکس

کسب رتبه پنجم دانشگاه خواجه نصیر در رتبه بندی جهانی روسیه

ابتلای دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کرونا صحت دارد؟

چالش دانشگاه خواجه نصیر برای اجرای دانشگاه بدون دخانیات/ استقرار نظام ایمنی و سلامت در سرا های دانشجویی

انتقال جانباختگان دانشگاه خواجه نصیر به کوت عراق/2 تن از دانشجویان مصدوم به پایتخت منتقل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1121

به "خوابگاه های متاهلی دانشگاه خواجه نصیر افزایش نمی یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های متاهلی دانشگاه خواجه نصیر افزایش نمی یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید