خبرنگاران 2865 نفر در آذربایجان شرقی برای پیشگیری از جرم آموزش دیدند

به گزارش آی تی گپ، تبریز-خبرنگاران- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد 2 هزار و 865 نفر در دوره های آموزشی این مجموعه با موضوع پیشگیری از وقوع جرم شرکت کردند.

خبرنگاران 2865 نفر در آذربایجان شرقی برای پیشگیری از جرم آموزش دیدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

موسی خلیل اللهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نفرات در قالب 22 هزار نفر-ساعت در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دوره های آموزش های قضائی را طی نموده اند، اضافه نمود: این اقدام در راستای ارتقای سطح دانش قضات و کارکنان بخش قضایی دادگستری آذربایجان شرقی در تعداد 14 عنوان آموزشی انجام شد.

وی گفت: موضوع آموزش و دانش افزایی شاغلان حوزه قضایی در سراسر شهرستان ها و بخش های استان یکی از اولویت های مهم و اصلی دستگاه قضایی بوده و هیچ کسی بی احتیاج از دانش افزایی و به روز رسانی داشته های علمی خود نیست.

خلیل اللهی ادامه داد: هرچند قضات شاغل در آذربایجان شرقی در سطوح بالای علمی قرار دارند اما با این وجود به روزرسانی اطلاعات و شناخت موضوعات مختلف دارای اهمیت بوده و لازم است.

وی اضافه نمود: دوره های آموزشی فوق در قالب کارگاه های آموزشی و همایش در مدت زمان 22 هزار و 95 نفر- ساعت در موضوعات مختلف برگزار شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ملاقاتهای مردمی و چهره به چهره مدیران و مسئولان این مجموعه، گفت: در 6 ماهه اول سال جاری یک هزار و 874 نفر از مردم استان به صورت چهره به چهره با مسئولان قضائی ملاقات و گفت وگو نموده اند.

خلیل اللهی با اشاره به اینکه تمامی ملاقاتهای مردمی با رعایت استقلال قضات و نیز پروتکل های بهداشتی به انجام رسیده است، از صدور دستورات لازم برای هریک از موارد درخواستی اطلاع داد.

وی گفت: در ملاقاتهای مردمی مدیریت دادگستری آذربایجان شرقی، دادستان مرکز استان و سایر معاونان قضایی و رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز نیز در راستای سیاست های تحولی رئیس قوه قضائیه در مورد حفظ کرامت ارباب رجوع و نظارت حاضر شده و نسبت به رسیدگی شایسته به امور قضایی و حل و فصل مسائل شهروندان اقدام شده است.

خلیل اللهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز در قالب 27 ملاقات عمومی به مسائل قضایی شهروندان رسیدگی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1347

به "خبرنگاران 2865 نفر در آذربایجان شرقی برای پیشگیری از جرم آموزش دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2865 نفر در آذربایجان شرقی برای پیشگیری از جرم آموزش دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید