خبرنگاران ظرفیت صادراتی صنایع غذایی لرستان در راستای سند همکاری با چین مطلوب است

به گزارش آی تی گپ، خرم آباد - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تعدادی طرح صنایع غذایی در استان وجود دارد که با توجه به امضای سند همکاری 25 ساله میان ایران و چین، ظرفیت انکارپذیری برای صادرات به این کشور هستند.

خبرنگاران ظرفیت صادراتی صنایع غذایی لرستان در راستای سند همکاری با چین مطلوب است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران بهزاد منصوری روز چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: یکی از بخش های اجرایی در زمینه این تفاهنامه وزارت صمت خواهد بود که لرستان چند محصول ویژه برای این اجرای این مهم دارد.

وی گفت: لرستان می تواند فراوری لوازم خانگی، برق، حوزه معدن و صادرات سنگ را با اولویت و رویکرد صادراتی به کشور چین در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه گفت: در سفر سال 98 وزیر صمت به لرستان، تصمیماتی اتخاذ و تدوین برنامه جامعی برای استان تحت عنوان برطرف محرومیت و پر کردن خلای صنعتی و معدنی در لرستان برنامه ریزی شد.

منصوری توضیح داد: با توجه به اینکه لرستان فاصله قابل توجهی با توسعه صنعتی دارد طی فرآیند چند ماهه توسط تیم معاون طرح و برنامه وزیر صمت، مطالعه ای در رابطه با توسعه صنعتی استان و پر کردن خلاها شروع شد.

وی ادامه داد: اکنون این طرح نهایی شده و به عنوان یک کار مهم و نقشه راه برای مباحث توسعه صنعتی با تکیه بر تدوین برنامه های اجرایی بین صمت لرستان و وزارتخانه مورد استفاده قرار گرفته است و وزارتخانه می تواند همکاری خوبی برای اجرای دقیق این طرح داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1666

به "خبرنگاران ظرفیت صادراتی صنایع غذایی لرستان در راستای سند همکاری با چین مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت صادراتی صنایع غذایی لرستان در راستای سند همکاری با چین مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید