خبرنگاران جایزه عکس5 روایتی از بزرگداشت کیارستمی

به گزارش آی تی گپ، تهران-خبرنگاران- دبیر جایزه بین المللی عکس5 از برگزاری آیین افتتاحیه این رویداد هنری همزمان با زاد روز مرحوم عباس کیارستمی در موزه سینما اطلاع داد.

خبرنگاران جایزه عکس5 روایتی از بزرگداشت کیارستمی

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی شادی زاده دبیر جایزه بین المللی عکس5 در تشریح شیوه برگزاری این رویداد گفت: امسال هم مانند سال گذشته افتتاحیه جایزه بین المللی عکس5 در موزه سینما برگزار می گردد که این افتتاحیه یکم تیرماه امسال همزمان با تولد عباس کیارستمی است.

وی در ادامه اعلام کرد: این جشنواره شامل دو بخش است که بخش اول به عظیمداشت عباس کیارستمی اختصاص دارد و بخش دیگر درباره جشنواره بین المللی جایزه عکس5 است. دلیل اینکه عنوان این جشنواره را عکس5 انتخاب کردیم این است که پنج نام یکی از فیلم های عباس کیارستمی است و دوست داشتیم این جشنواره با نام یکی از آثار این کارگردان عظیم برگزار گردد.

دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس5 اعلام نمود: یکی از هدف های ما در این جشنواره این است که در زمینه عکاسی ارتباط دنیای داشته باشیم در نتیجه تصمیم گرفتیم از حضور عکاسان مطرح دنیا استفاده کنیم که به زودی اطلاعات دقیق آن بعد از انتشار پوستر منعکس می گردد که گویای بین المللی بودن این جشنواره است.

وی در سرانجام گفت: در جلساتی که با صاحب امتیازان جشنواره بین المللی عکس5 داشتیم برای بهتر پیش رفتن جشنواره، شورای سیاستگذاری تغییراتی را در عوامل پروژه ایجاد کردند، زیرا تمام کوشش ما این است که این جشنواره بین المللی به خوبی برگزار گردد و بتوانیم هر سال شاهد پیشرفت آن باشیم.

عوامل این پروژه عبارتند از مهدی شادی زاده موسس، دبیر، صاحب امتیاز و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره عکس 5، علیرضا شادی زاده صاحب امتیاز و عضو شورای سیاستگذاری، فیلیپ آیش هورن دبیر بخش بین الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریا آیش هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری طرح کل پروژه، فرهود نصیری صاحب امتیاز و عضو شورای سیاستگذاری و عکاس، بیتا مشعشعی فکور مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران جایزه عکس5 روایتی از بزرگداشت کیارستمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جایزه عکس5 روایتی از بزرگداشت کیارستمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید