خانه هنرمندان ایران میزبان دو نمایشگاه تجسمی

به گزارش آی تی گپ، تهران (پانا) - دو نمایشگاه تجسمی محمد هژیر ابراهیمی و حسین مرادی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شوند.

خانه هنرمندان ایران میزبان دو نمایشگاه تجسمی

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران نمایشگاه روشنای بزرگان؛ مروری بر آثار و نمایش فیلم محمد هژیر ابراهیمی را برگزار می کند.

آثار محمد هژیر ابراهیمی در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران به پاسداشت بزرگان و پیشکسوتان عرصه مجسمه سازی، مجموعه فیلم های مستند و نمایش آثار این هنرمندان را تهیه و برگزار می کند.

نمایشگاه آثار حسین مرادی نیز جمعه 31 اردیبهشت 1400 در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

حسن مرادی شاطری که در سن 79 سالگی نقاشی را شروع کرد، در زمره نقاشان خودآموخته قرار می گیرد. مرادی که با اتوماتیک نقاشی می کند این روزها در 85 سالگی همچنان با جدیت مشغول نقاشی است و از پای نمی نشیند. وی در خصوص شروع کار هنری می گوید: 79 ساله بودم که همسرم را از دست دادم، پس از آن بسیار احساس تنهایی می کردم، روزی به صورت کاملا اتفاقی اتوماتیکی در دست گرفتم و شروع به نقاشی کردم، حاصل کار می شود تابلویی مملو از گل و برگ و درخت. هرکسی آن تابلو را دید، شگفت زده شد و من را تشویق کرد که به این کار ادامه دهم. من هم شروع کردم به نقاشی کردن و پس از مدتی حدود 40 تابلو کشیدم.

هر دو نمایشگاه جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شوند و تا 18 خرداد میزبان علاقه مندان هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1757

به "خانه هنرمندان ایران میزبان دو نمایشگاه تجسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هنرمندان ایران میزبان دو نمایشگاه تجسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید