حضور 256 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه گردشگری کیش

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش گفت: درهفتمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در کیش تعداد 256 شرکت داخلی و خارجی در زمینه صنعت گردشگری، معرفی هتل آپارتمان ها، خطوط هوایی و دریایی شرکت می نمایند.

حضور 256 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه گردشگری کیش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از کیش، طاهره قیومی در نشست هماهنگی برگزارنمایندگان هفتمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در کیش اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته هشتم تا یازدهم بهمن در کیش برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تا به امروز استقبال بخش خصوصی از این نمایشگاه چشمگیر بوده اضافه نمود: حضور بخش خصوصی در هفتمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته نسبت به دوره قبل، 2، 5 برابر شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش توضیح داد: این نمایشگاه با حضور 256 شرکت داخلی و خارجی و با هدف معرفی توانمندی های کشور در زمینه صنعت گردشگری، معرفی هتل و هتل آپارتمان ها، رستوران ها و مراکز پذیرایی، مراکز تورگردانی، خطوط هوایی، دریایی و ریلی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: فراهم کردن زمینه شناخت و تبادل اطلاعات سرمایه گذاران طرح های گردشگری، معرفی موسسات و شرکت های IT، تجهیزات هتلداری، شرکت ها و موسسه های ارائه دهنده خدمات سفر، مقاصد گردشگری ایران و دنیا و عرضه صنایع دستی استان های مختلف کشور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

قیومی اظهار داشت: تا به امروز شرکت کشورهای مالزی، تایلند، ترکیه و قزاقستان در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی توضیح داد: توسعه صنعت گردشگری، تقویت گردشگری دریایی، فعالیت آژانس ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری، هتلداری و تجهیزات و صنایع وابسته، جاذبه ها و رویدادهای گردشگری، نقش بانک ها و بیمه ها در تقویت صنعت گردشگری از جمله محورهای برگزاری هفتمین نمایشگاه گردشگری کیش است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش اظهار کرد: مناطق آزاد تجاری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، شرکت های گردشگری الکترونیک، هتل ها، موسسات اقتصادی و اعتباری، بانک ها و بیمه ها، تولیدنمایندگان تجهیزات و لوازم سفر، مبلمان و دکوراسیون هتل ها، سفره خانه ها و مراکز پذیرایی سنتی، نشریات تخصصی گردشگری، آکادمی ها و دانشکده های گردشگری، موسسات گردشگری سلامت، سفارتخانه ها و موسسات اکوتوریسم در این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 7هزار متر مربع و 256 غرفه تازه ترین دستاوردها و توانمندی های خود را عرضه می نمایند.

وی اضافه نمود: ارتقاء سطح کمی وکیفی نمایشگاه، افزایش شمار شرکت نمایندگان نسبت به دوره های قبل با توجه به نگاه حمایتی دولت به توسعه گردشگری بویژه در منطقه آزاد کیش، حفظ شان و صندلی شایسته جزیره کیش به عنوان برترین مقصد گردشگری کشور و برگزاری همایش های پربار در جهت ترویج و توسعه گردشگری دریایی از عمده ترین تفاوت های این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 810

به "حضور 256 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه گردشگری کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 256 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه گردشگری کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید