جزئیات جدید از فرود اضطرای هواپیمایی عمان ایر در تبریز، مسافر انگلیسی در تبریز ماند

به گزارش آی تی گپ، یک فروند هواپیمای بوئینگ 787 مسافربرى شرکت عمان ایر که از لندن راهی مسقط بود، که فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز نموده بود بدون مسافر خود این فرودگاه را ترک کرد.

جزئیات جدید از فرود اضطرای هواپیمایی عمان ایر در تبریز، مسافر انگلیسی در تبریز ماند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: امروز ساعت 15:56 یک فروند هواپیمای بوئینگ 787 مسافربرى شرکت عمان ایر که از لندن راهی مسقط بود، با اعلام اینکه یکی از مسافرانش به دلیل بیماری و بدحالی اوضاع مناسبی ندارد مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

وی اضافه نمود: مسافر خانم پرواز لندن- مسقط که بدحالیش این پرواز را مجبور به فرود اضطراری در تبریز نموده بود در تبریز ماندگار شد و هواپیمایی این مسافر تبعه انگلیس بدون وی حوالی ساعت 19 تبریز را به سوی مسقط ترک کرد.

براساس این گزارش متاسفانه این مسافر باردار فرزند 4 ماهه خود را در تبریز سقط نموده و هنوز در بیمارستان طالقانی تبریز بستری است.

امروز ساعت 15:56 یک فروند هواپیمای بوئینگ 787 مسافربرى شرکت عمان ایر که از لندن راهی مسقط بود با اعلام اینکه یکی از مسافرانش به دلیل بیماری و بدحالی اوضاع مناسبی ندارد مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

با اعلام خلبان مبنى بر فرود اضطرارى در فرودگاه تبریز، بلافاصله اورژانس مستقر در فرودگاه بالای سر بیمار که خانم 30 ساله تبعه انگلیس بود حاضر شد. و با انجام اقدامات اولیه درمانى توسط تکنسین هاى اورژانس مستقر در فرودگاه ، این بیمار بدحال به بیمارستان طالقانی تبریز جهت مداوا انتقال داده شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 453

به "جزئیات جدید از فرود اضطرای هواپیمایی عمان ایر در تبریز، مسافر انگلیسی در تبریز ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از فرود اضطرای هواپیمایی عمان ایر در تبریز، مسافر انگلیسی در تبریز ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید