بازسازی ساختمان: جذب اعتبار طرح بازسازی جاده خرم آباد، پلدختر

به گزارش آی تی گپ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از پیگیری و جذب اعتبار تخصیص یافته طرح بازسازی جاده خرم آباد- پلدختر اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: جذب اعتبار طرح بازسازی جاده خرم آباد، پلدختر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محمدرضا دالوند که به همراه سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل بانک ملی مرکزی در تهران ملاقات کردند، با اشاره به ظرفیت خوب نمایندگان برای پیگیری و برطرف مسائل استان، اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان بازسازی جاده خرم آباد- پلدختر بود که در سفر اخیر وزیر کشور به لرستان 330 میلیارد تومان در قالب تسهیلات ماده 56 به این طرح اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش مدیرعامل بانک ملی مرکزی فرایند اداری این تسهیلات اجرا شده و به زودی مجوز پرداخت آن صادر خواهد شد.

دالوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعلاوه در این جلسه بانک ملی مرکزی حمایت خود را از سرمایه گذار پروژه فراوری کاغذ از سنگ در شهرستان پلدختر را خاطرنشان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2142

به "بازسازی ساختمان: جذب اعتبار طرح بازسازی جاده خرم آباد، پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: جذب اعتبار طرح بازسازی جاده خرم آباد، پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید