توئیتر دنبال کنندگان حساب های رسمی رئیس جمهور آمریکا را پاک می نماید

به گزارش آی تی گپ، مدیر امور دیجیتال ستاد انتخاباتی جو بایدن گفته شبکه اجتماعی توئیتر به زودی تمام دنبال کنندگان دو حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا را حذف می نماید.

توئیتر دنبال کنندگان حساب های رسمی رئیس جمهور آمریکا را پاک می نماید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، راب فلاهرتی مدیر امور دیجیتال ستاد انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا از قصد شبکه اجتماعی توئیتر برای حذف دنبال کنندگان دو حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید اطلاع داده است.

این مقام نزدیک به بایدن با انتشار پیغامی در توئیتر ضمن اعلام این خبر گفته این اقدام با چهار سال گذشته، یعنی زمانی که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین قدرت را به دونالد ترامپ واگذار کرد تفاوت دارد.

فلاهرتی در ابتدای پیغام توئیتری خود شرح داد: در سال 2016، به درخواست تیم چهل و چهارمین [رئیس جمهور آمریکا]، دولت ترامپ تمام دنبال کنندگان حساب های توئیتری POTUS و WhiteHouse را از باراک اوباما دریافت کرد.

وی در ادامه نوشت: در سال 2020، توئیتر به ما اعلام نموده که از همین حالا دولت بایدن مجبور خواهد با صفر [دنبال کننده]کار خود را شروع کند.

شبکه اجتماعی توئیتر طی ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و بعد از آن، نقش پررنگی در وقایع و رویداد های قبل و بعد از این انتخابات داشت.

توئیتر بار ها پیغام های ترامپ درباره ادعای تقلب در انتخابات را نشانه دار نموده است. این شبکه اجتماعی اخیراً و بعد از تأیید رسمی پیروزی بایدن در انتخابات برچسب جدیدی را روی پیغام های ترامپ زده است که عنوان می نماید: مقامات انتخاباتی، جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأیید نموده اند.

شرکت توییتر همچنین اوایل آذر ماه و در بحبوحه اعلام نتایج انتخاباتی در ایالت های آمریکا از تحویل حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید به جو بایدن در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1510

به "توئیتر دنبال کنندگان حساب های رسمی رئیس جمهور آمریکا را پاک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر دنبال کنندگان حساب های رسمی رئیس جمهور آمریکا را پاک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید