سندرز: ممنوعت مسافرتی مسلمانان به آمریکا را لغو می کنم

به گزارش آی تی گپ، برنی سندرز متعهد شد که سیاست های مهاجرتی نژادپرستانه دونالد ترامپ از جمله ممنوعیت مسافرتی علیه مسلمانان را خاتمه دهد.

سندرز: ممنوعت مسافرتی مسلمانان به آمریکا را لغو می کنم

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا در توییتر متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020، صدور دستورهای اجرایی برای تغییر سیاست های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را در میان نخستین اقدامات خود قرار دهد. سندرز تاکید نمود که در صورت رییس جمهور شدنش، هر اقدامی را که ترامپ علیه مهاجران انجام داده، لغو خواهد شد.

به گزارش مجله نیوزویک، او در توییتر نوشت: نخستین دستورات اجرایی من تغییر هر اقدامی خواهد بود که ترامپ برای تخریب چهره و آسیب زدن به مهاجران، از جمله ممنوعیت نژادپرستانه و زننده اش علیه مسلمانان انجام داده است.

او همچنین متعهد شده است که برنامه دوران باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا در حمایت از بچه ها مهاجر را که توسط ترامپ لغو شد، از سر بگیرد و آن را گسترش دهد.

سندرز هم اکنون در نظرسنجی های آمریکا در حال کم کردن فاصله خود با جو بایدن، نامزد صدرنشین دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 769

به "سندرز: ممنوعت مسافرتی مسلمانان به آمریکا را لغو می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: ممنوعت مسافرتی مسلمانان به آمریکا را لغو می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید