تاکید روسای پلیس ایران و اندونزی بر تعامل و انتقال تجربیات پلیسی

به گزارش آی تی گپ، روسای پلیس جمهوری اسلامی ایران و کشور اندونزی با امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش، برخورد با جرایم سازمان یافته و... بر تقویت، تعامل و انتقال تجربیات در حوزه پلیسی تاکید کردند.

تاکید روسای پلیس ایران و اندونزی بر تعامل و انتقال تجربیات پلیسی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه دیدار ژنرال تیتو کارناویان - رئیس پلیس ملی اندونزی با وی، در جمع خبرنگاران با تاکید بر همکاری های پلیس دو کشور، گفت: این اولین سفر رئیس پلیس کشور اندونزی به جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم زمینه برقراری روابط محبت آمیز میان پلیس دو کشور باشد.

وی اضافه کرد: در این دیدار تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش، انتقال تجربیات، برخورد با جرایم سازمان یافته و در راس آن مبارزه با قاچاق موادمخدر، تروریسم و قاچاق انسان به امضاء رسید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه آماده همکاری همه جانبه پلیسی با کشور دوست و مسلمان اندونزی هستیم، اضافه کرد: این ارتباط می تواند تضمین کننده تقویت تعاملات دو کشور در حوزه های مختلف باشد.

وی با تاکید بر تبادل تجربیات پلیسی میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی، گفت: امیدواریم پس از این دیدار، استرداد مجرمان که تاکنون وجود داشته با سرعت بیشتری انجام گردد.

سردار اشتری در انتها توضیح داد: با توجه به ناامنی موجود در کشورهای پیرامونی منطقه، موضوع امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسائلی است که مورد توجه مسئولان پلیس اندونزی قرار گرفته است.

در ادامه ، ژنرال تیتو کارناویان - رئیس پلیس ملی اندونزی به روابط محبت آمیز و برادرانه کشورش با ایران از زمان های گذشته تاکنون اشاره نمود و گفت: در سفر چهار ماهه گذشته رئیس جمهور اندونزی به ایران، تفاهم نامه هایی در راستای گسترش روابط بین دو کشور به امضاء رسیده است.

کارناویان ادامه داد: قبل از سفر به ایران، در دیداری که با رئیس جمهور کشورم داشتم، وی بر تبادل و انتقال تجربیات در حوزه های پلیسی تاکید نمود.

رئیس پلیس ملی اندونزی به دیدار شب گذشته خود با هموطنان مقیم ایران اشاره نمود و گفت: همه هموطنانم از امنیت و مهمان نوازی به خصوص رفتار پلیس جمهوری اسلامی ایران رضایت حداکثری داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 671

به "تاکید روسای پلیس ایران و اندونزی بر تعامل و انتقال تجربیات پلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید روسای پلیس ایران و اندونزی بر تعامل و انتقال تجربیات پلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید