بازیکنانم انگیزه بالایی برای جام دارند، خارجی هندوانه دربسته است

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و فولاد در سوپرجام فوتبال کشور که روز دوشنبه در شهر سیرجان کرمان برگزار می گردد گفت: خیلی خوشحالیم که در شهر قشنگ و باصفای سیرجان هستیم و از طرفداران خودمان در این شهر ممنون هستیم.

بازیکنانم انگیزه بالایی برای جام دارند، خارجی هندوانه دربسته است

وی ادامه داد: زحمات یک سال تیم های قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در این بازی ثمر می دهد. هر دو تیم کوشش زیادی برای رسیدن به این بازی نموده اند. کوشش و خون دل های زیادی هر کدام خورده ایم که به این بازی رسیده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم بتوانیم مقابل فولاد که تیمی قابل احترام است بازی خوبی انجام دهیم. شرایط این تیم با آمدن جواد نکونام خیلی بهتر شده است. خودم شخصا علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم. مطمئن هستم که در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. فولاد سیستم و سازماندهی خوبی دارد. آنها پنج بازیکن خیلی خوب در زمستان گرفته اند که نشان می دهد خیلی خوب تقویت شده اند.

او درباره شرایط پرسپولیس برای ملاقات با فولاد تاکید نمود: با وجود کاستی ها کار خود را آغاز کردیم. بازی تدارکاتی هم مقابل پیکان انجام دادیم اما مصدومانی هم داریم. با این حال بازیکنان تیم انگیزه فوق العاده ای دارند تا فردا سوپرجام را ببرند و قهرمان شوند. امیدوارم فردا به این نتیجه برسیم.

یحیی ادامه داد: از طرفداران که من را مورد لطف خود قرار دادند تشکر می کنم. حمایت آنها مسئولیت من را سنگین تر نموده است و من قطعا همین کار را برای آنها انجام می دهم تا از شرمندگی آنها خارج شوم.

او درباره زمان برگزاری ملاقات سوپر جام گفت: چند نفر از ملی پوشان تیم در اردوی تیم ملی بودند اما بازی نکردند. میلاد سرلک هم مصدوم برگشت. وحید امیری را نیز ریکاوری کردیم تا آماده گردد. فرشاد فرجی و مهدی ترابی در بازی محبت آمیز با پیکان حضور داشتند تا آماده سوپر جام شوند. به هر حال هر رفت و آمد بی نظمی هایی را به همراه دارد اما به هر حال کاملا آماده هستیم. البته متاسفانه میلا سرلک را مصدوم از تیم ملی گرفتیم.

وی ادامه داد: با این حال بازیکنانی داریم که ذهنیت خوب و حرفه ای دارند و کوشش می نمایند تا برترین عملکرد را هم داشته باشند.

یحیی درباره میزبانی سیرجان از سوپرجام فوتبال کشور گفت: برترین شهری که می شد انتخاب کرد همین شهر بود. اتمسفر و آرامش خوبی که این شهر دارد برترین انتخاب است. جا دارد از تیم داوری که قرار است آخرین قضاوت خود را داشته باشند تشکر کنم و برترین آرزوها را برایشان داشته باشم. آنها زحمات زیادی در فوتبال کشیده اند و امیدوارم همواره سلامت باشند.

یحیی درباره استعفای خود از سرمربیگری پرسپولیس و بازگشت دوباره است گفت: از شرایطی که من اعلام کردم فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که هنوز آن را تحویل هم نگرفتیم اما بقیه مسائل مخصوصا عدم خرید بازیکن در زمستان سر جای خودش هست.

سرمربی سرخپوشان مرکز اضافه کرد: فهرست 12 - 13 نفره ای را برای جذب به باشگاه دادم. اگر دو نفر از آنها را هم می گرفتند من راضی بودم حتی یک نفر از آنها تا 10 درصد هم پیشرفت در مذاکره نداشته اند. بقیه بازیکنان را نیز با این توصیف نمی توانیم بگیریم و من مجبورم از روی فیلم بازیکنانی که فرستاده می گردد آن ها را انتخاب کنم.

او با انتقاد از مسائل پرسپولیس توضیح داد: گرفتن بازیکن از روی فیلم خیلی سخت است. هیچ تضمینی وجود ندارد این بازیکنان خوب از آب در بیایند. من تا حالا یادم نمی آید بازیکنی را از روی فیلم گرفته باشم ولی متاسفانه شرایط طوری به وجود آمده که باید این اتفاق سال جاری بیفتد. تمام این مشلاکت هم به خاطر نبود نقدینگی در باشگاه است. امیدوارم این مشکل بالاخره از یک جایی تامین گردد.

یحیی اضافه کرد: بازیکنانی مثل عیسی مصدوم شده اند و ما باید حداقل جای آنها بازیکن بگیریم ولی متاسفانه با شرایطی که وجود دارد باید فقط دنبال خارجی هایی بگردیم که هندوانه دربسته هستند که نمی دانیم کار آنها به چه صورت است ولی باید با این شرایط کار را ادامه دهیم.

سرمربی سرخپوشان مرکز تاکید نمود: به هر حال باید قوی تر از قبل بازی کنیم.

یحیی درباره آخرین شرایط عیسی آل کثیر یادآور شد: اجازه دهید راجع به این مساله بعدا بیشتر صحبت می کنیم. با خود او باید بیشتر صحبت کنم و از شرایط او اطلاعات بیشتری کسب کنم.

او درباره اینکه آیا با این شرایط برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است گفت: فارغ از اینکه چه مسائلی وجود دارد ما برای قهرمانی می جنگیم. باید دید تقدیر چه خواهد بود ولی برای بهتر شدن و قهرمانی با تمام وجودمان می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2101

به "بازیکنانم انگیزه بالایی برای جام دارند، خارجی هندوانه دربسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانم انگیزه بالایی برای جام دارند، خارجی هندوانه دربسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید