ایران، روسیه و چین خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شدند

به گزارش آی تی گپ، در آستانه از سرگیری نشست های کمیسیون مشترک برجام، از ساعت یازده (به وقت وین) نشست سه جانبه هماهنگی میان روسای هیات های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی دائم کشورمان در وین برگزار گردید.

ایران، روسیه و چین خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شدند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در آستانه از سرگیری نشست های کمیسیون مشترک برجام در وین، امروز از ساعت 11 (به وقت وین) نشست سه جانبه هماهنگی میان روسای هیئت های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی دائم کشورمان در وین برگزار گردید.

در این نشست، طرف ها ضمن مروری بر آخرین شرایط مصاحبه ها در مورد بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و لغو تحریم های این کشور علیه ایران، خواهان لغو یکجای تحریم های آمریکا به عنوان یک شرط ضروری برای بازگشت این کشور به برجام شدند.

روسای هیئت های جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین اشتراک نظر کامل سه هیات و ضرورت تداوم رایزنی و هماهنگی جدی به صورتی منظم و مستمر میان سه کشور در این مذاکرات را مورد تأکید قرار دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1726

به "ایران، روسیه و چین خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران، روسیه و چین خواهان لغو تحریم های آمریکا علیه ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید