اصفهان خواهرخوانده یکی از شهرهای ویتنام می گردد

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: استاندار اصفهان گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده از سوی مسئولان استان اصفهان، زمینه های تعمیق مناسبات و گسترش ارتباطات اصفهان و ویتنام آنالیز شده و خواهرخواندگی نصف دنیا با یک شهر این کشور اجرایی می گردد.

اصفهان خواهرخوانده یکی از شهرهای ویتنام می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار هونگ تک، سفیر کشور ویتنام در ایران با ایشان به بیان ظرفیت های اصفهان پرداخت و گفت: اصفهان یکی از استان های بزرگ کشور به شمار می رود و می تواند روابط خوبی را با کشور ویتنام داشته باشد.

وی با بیان اینکه اصفهان صنعتی ترین استان کشور بوده، اضافه کرد: اتاق بازرگانی و تجار این استان می توانند با همتایان خود در کشور ویتنام ارتباطات گسترده برقرار نموده و اتاق بازرگانی اصفهان از حضور سرمایه گذاران و بازرگانان کشور ویتنام در اصفهان استقبال می نماید.

استاندار اصفهان صندلی گردشگری اصفهان را در منطقه نمونه خواند و اضافه کرد: در سال گذشته از 86 کشور جهان گردشگرانی به اصفهان سفر کردند و ورود گردشگران خارجی به این استان در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه اصفهان می تواند مبادلات گردشگری خوبی را با کشور ویتنام داشته باشد، اعلام نمود: تورلیدهای این کشور می توانند که با سفر به اصفهان و بازدید از مراکز توریستی این استان با همکاران خود در اصفهان ارتباطات و تعاملات خوبی را برقرار نمایند.

زرگرپور اصفهان را دومین استان دانشگاهی کشور خواند و اضافه کرد: دانشگاه های اصفهان می تواند پذیرای دانشجویان کشور ویتنام در همه رشته ها و همه مقاطع تحصیلی باشد.

وی با بیان اینکه اصفهان با 14 شهر بزرگ جهان عقد خواهر خواندگی دارد، اضافه کرد: انعقاد عقد خواهرخواندگی اصفهان با یکی از شهرهای کشور ویتنام می تواند در گسترش روابط تاثیر گذار باشد.

استاندار اصفهان برگزاری هفته فرهنگی اصفهان را در ارتباط بین ملت ها مهم توصیف کرد و اضافه کرد: اصفهان آمادگی دارد که هفته فرهنگی خود را در یکی از شهرهای بزرگ ویتنام با حضور هنرمندان اصفهان برای به نمایش گذاشتن هنر آن ها برگزار کند.

وی گفت: آمادگی اصفهان را برای هرگونه روابط مالی، گردشگری و علمی اعلام می دارم و امیدوار هستم که با کوشش سفیر این کشور گسترش این روابط تحقق یابد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 388

به "اصفهان خواهرخوانده یکی از شهرهای ویتنام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان خواهرخوانده یکی از شهرهای ویتنام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید