از چین چی بخریم؟

به گزارش آی تی گپ، سوغات کشور چین

خرید سوغاتی معمولا بخش جدایی ناپذیر سفرهای تفریحی است و گردشگران غالبا وقت زیادی را صرف این کار می کنند. جدای از نفس هدیه که سنت زیبایی است، سوغاتی درواقع بیانگر حال و هوا، فرهنگ و شکل و شمایل آن کشور نزد دیگران است. پس چه خوب است کالایی را که در هر کشور غالبا به عنوان سوغات به دیگران هدیه می شود، بشناسید. با خبرنگاران همراه باشید تا به معرفی سوغاتی های کشور چین بپردازیم.

از چین چی بخریم؟
  • بطری هوایدر کشور چین به دلیل آلودگی هوا، قوطی هایی که با هوای سالم پر شده اند به فروش می رسد و استقبال زیادی از آن ها شده است. این کار به نظر نوعی فعالیتی تبلیغاتی به نظر می رسد.
  • جاکلیدی موجودات زنده چیناین جاکلیدی ها محفظه های کوچکی هستند که موجودات زنده ای چون لاک پشت، ماهی و … درون آن قرار داده شده است و این موجودات تا مدت ها می توانند در این محفظه زنده بمانند.
  • چای پاندا چیناین نوع چای از گران ترین چای های دنیاست که به عنوان یک نوشیدنی ضد سرطان از آن یاد می شود. چای پاندا از بامبو بوجود می آید. در واقع پاندا برگ بامبو را می خورد و مقداری از آن را پس می دهد.

جواهرات، بامبو بافی ، رودوزی، ساخت مجسمه از سنگ مرمر و یشم، سرامیک سازی، کالای تزئینی و معرق از دیگر کالاهایی هست که می توان از سفر به کشور پهناور چین به عنوان سوغاتی خریداری کرد.

مراکز خرید چین

  • بازار عتیقه بانجایوآندر این بازار آثار بسیاری از گذشته های دور به معرض نمایش گذاشته می شود. این عتیقه جات چیزی فراتر از زندگی روزمره مردم چین را نشان می دهند و شما می توانید بر حسب علاقه خود از این بازار خرید کنید.
  • بازار ژیوشوی

    این بازار بزرگ درواقع خیابانی در است و کالاهایی چون لباس، کیف، کفش و … در آن عرضه می شوند.

  • منطقه نانگولین و برج درامدر اطراف نانگولین و برج درام، خیابان های قدیمی وجود دارد که مغازه های سنتی بسیاری را در خود جای داده است.
  • بازار دی پلاسمرکز خرید دی پلاس یکی از مدرن ترین بازارهای پکن است و ال ای دی نصب شده به روی سقف، از شاخصه اصلی آن به شمار می رود.
  • بازار جیامومرکز خریدی بسیار بزرگ که برترین برندهای دنیا در آن یافت می شود.
  • بازار وانگ فوجینگیکی از خیابان های شهر پکن که فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه هایی با کالاهای گران قیمت در آن واقع شده اند.
منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2137

به "از چین چی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چین چی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید