آیا غولهای فناوری امنیت رسانه ها را تهدید می نمایند؟ ، نگرانی مدیر عامل نیویورک تایمز از سرویس های نو اشتراکی اپل

به گزارش آی تی گپ، مدیرعامل نیویورک تایمز در جریان یک مصاحبه به ناشران هشدار داد که در هنگام استفاده از سرویس های اشتراکی اپل نهایت دقت را داشته باشند تا دچار مشکل خاصی نشوند.

آیا غولهای فناوری امنیت رسانه ها را تهدید می نمایند؟ ، نگرانی مدیر عامل نیویورک تایمز از سرویس های نو اشتراکی اپل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل نیویورک تایمز؛ مارک تامپسون، هشدار داده که تکیه بر توزیع شخص ثالث می تواند خطرناک باشد به ویژه برای ناشرانی که امنیتی ضعیف دارند و در نتیجه با خطر از دست دادن کنترل محصولات خود مواجهند.

این هشدار در شرایطی مطرح می گردد که اپل آخرین شرکتی است که ویدیو جریان مستقیم را همراه با یک سیستم اشتراک خبری ارائه می دهد. اپل انتظار دارد که یک تفریح نو بلندپروازانه را برای سرویس های خبری دیجیتال ارائه کند، اما احتمالا نیویورک تایمز به این سرویس علاقه نخواهد داشت.

مارک تامپسون، مدیرعامل بزرگترین روزنامه ایالات متحده معتقد است این نوع سرویس ها می توانند بسیار خطرناک باشد.او در یک مصاحبه در این خصوص گفت: ما تمایل داریم سرویس های نو و امروزی را مورد آزمون قرار دهیم، اما مسئله این است که ایده های نو باید از امنیت کافی برخوردار باشند در حالی که درواقع اینطور نیست.

تامپسون در پاسخ به سوالات در خصوص هر گونه مصاحبه با اپل برای شرکت در سرویس خبری آیفون گفت: اگر من یک شبکه پخش آمریکایی بودم، حتما در خصوص نحوه ارائه سرویس هایم در این نوع سرویس ها بازنگری می کردم

تامپسون هرگونه مصاحبه با اپل را رد کرد. اما در خصوص سرویس هایی مثل نتفیلیکس نیز ابراز تردید کرد و گفت: حتی نتفیلیکس نیز امنیت خود را تایید نمی نماید.

براساس گزارش های رسانه ای، اپل ز طریق سرویس خبری اشتراکی خود، 10 دلار برای دسترسی به انواع مجلات و روزنامه ها هزینه می نماید. اپل انتظار دارد 50 درصد درامد بیشتر به وسیله این سرویس در اختیار داشته باشد. البته همه رسانه ها مثل نیویورک تایمز نسبت به این سرویس نگرش منفی ندارند. برای مثال، وال استریت ژورنال موافقت نموده است که به خدمات اپل بپیوندد.اشتراک ماهانه دیجیتال نیویورک تایمز با هزینه 15 دلار امکان پذیر است، و تامپسون گفته که قصد ندارد آن را در شرکت های دیگر مانند اپل وارد کند.

سال گذشته، تایمز بیش از 700 میلیون دلار در عایدی دیجیتال فراوری کرد،هدف این شرکت 800 میلیون دلار فروش دیجیتال سالانه تا سال 2020 است. عایدی دیجیتال تبلیغی این شرکت نیز برای اولین بار در سه ماهه چهارم سال 2018 بیش از عایدی تبلیغات بود. تایمز اخیرا در اتاق خبر سرمایه گذاری مجدد نموده که استخدام 1550 روزنامه نگار از جمله همین سرمایه گذاری ها است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2278

به "آیا غولهای فناوری امنیت رسانه ها را تهدید می نمایند؟ ، نگرانی مدیر عامل نیویورک تایمز از سرویس های نو اشتراکی اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا غولهای فناوری امنیت رسانه ها را تهدید می نمایند؟ ، نگرانی مدیر عامل نیویورک تایمز از سرویس های نو اشتراکی اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید