شروع یک رقابت فرهنگی هنری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری ایران

به گزارش آی تی گپ، جشنواره عکس و فیلم ایران را باید دید با محور جاذبه ها و ظرفیت های کشورمان در حوزه های مرتبط با فعالیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از سوی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، کلید خورد.

شروع یک رقابت فرهنگی هنری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جها ن گردی و اتومبیل رانی، این جشنواره فرهنگی هنری با توجه به رسالت و اهداف کانون و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در امر فرهنگ سازی و یاری به توسعه صنعت گردشگری کشور، برگزار می گردد.

دبیرخانه جشنواره فوق، استفاده از ظرفیت های کانون دنیا گردی واتومبیل رانی در جهت تجمیع پتانسیل های هنرمندان حوزه عکس و فیلم و گسترش آن در راستای ارتقای فرهنگ گردشگری، تهیه بانک تصویری و ویدئویی از جاذبه های گردشگری و بهره گیری از آنها در معرفی هرچه بهتر صنعت گردشگری ایران، استفاده از ظرفیت بالای گردشگری و معرفی مکان های کمتر شناخته شده به منظور توزیع مناسب سفر در همه مناطق را به عنوان اهداف اصلی این جشنواره فرهنگی اعلام نموده است.

بر اساس فراخوان جشنواره فیلم و عکس ایران را باید دید، آثار ارسالی می توانند با موضوع تمام حوزه های مرتبط با فعالیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (میراث ملموس و نا ملموس) و جاذبه های صنعت گردشگری کشور به ویژه مناطق کمتر شناخته شده، تهیه شوند.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را ترکیبی از صاحب نامان و صاحب نظران حوزه های سینما و عکس کشور بر عهده دارند.

سعید محمودی اَزناوه استاد دانشگاه و مولف کتاب های عکاسی ایران شناسی، کاوه فرزانه استاد دانشگاه و مولف تخصصی کتاب های عکاسی، مسعود زنده روح کرمانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی ایران و دبیر سه دوره جشنواره بین المللی فجر، داوران حوزه عکس خواهند بود.

همچنین در حوزه فیلم ساعد نیکزاد مدیر فیلمبرداری آثار سینمایی و مستند، عکاس و عضو هیئت مدیره انجمن فیلمبرداران ایران و بابک برزویه عکاس فیلم و عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران، آثار را داوری خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 31 اردیبهشت 1399 به وسیله وب سایت www.VisitIranFestival.ir ارسال و برای آگاهی از قوانین، جوایز و دیگر جزئیات منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره عکس و فیلم ایران را باید دید، به نشانی تارنمای مذکور مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 817

به "شروع یک رقابت فرهنگی هنری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع یک رقابت فرهنگی هنری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید