5 ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که به بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی اروپا نزدیک می شویم، هنوز بازیکنان بزرگی هستند که آینده ای مبهم دارند و وضعیت انتقالشان تعیین نیست. در این مطلب به بعضی از این بازیکنان اشاره خواهیم کرد.

5 ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

نیمار

ستاره 27 ساله مطمئنا بزرگ ترین بازیکنی است که در بازار جابجایی وضعیتی مبهم دارد. بارسا در حال آماده کردن آخرین پیشنهاد برای او است و رئال مادرید هم با بارسا برای خرید او رقابت می نماید.

خامس رودریگس

ستاره کلمبیایی هنوز در بازار جابجایی است. با وجود علاقه به ماندن در رئال سرمربی او را نمی خواهد و از طرفی اتلتیکومادرید هم برای داشتنش فشار می آورد.

دیبالا

او به یکی از هوادارانش گفته می خواهد در یووه بماند، اما یووه سعی داشت او را به همراه مبلغی پول به پاری سن ژرمن بدهد تا نیمار را بخرد. شاید او هم آینده ای جدا از یووه داشته باشد.

الکسیس سانچس

سانچس قصد ترک یونایتد را دارد، اما دستمزد سالانه 28 میلیون یورویی او برای تیم های دیگر سنگین است و در صورتی که بخواهد برود باید دستمزدش را کاهش دهد.

ایکاردی

اینتر به تازگی پیراهن شماره 7 را به او داده است. اما ناپولی و یووه از مشتریان این بازیکن آرژانتینی هستند و خودش هم بی میل به جدایی از اینتر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 364

به "5 ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید