3 پیشنهاد برای آخر هفته ای رویایی در ولنتاین ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش آی تی گپ، حتی اگر فکر کنید ولنتاین روزیست که جنبه تبلیغاتی و مالی دارد، این روز یک فرصت است که علایق خود را با یکدیگر در میان بگذارید. در این مقاله سعی شده که برنامه ای برای آخر هفته ای رویایی برای ولنتاین به شما پیشنهاد کنیم. پس اگر قصد دارید به سفر بروید این مقاله را از دست ندهید. با مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما به صورت انلاین.

3 پیشنهاد برای آخر هفته ای رویایی در ولنتاین ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

برج زوج های جزیره

برجی در جزیره اوچو ریوز (Ocho Rios) واقع در کشور جامایکا وجود دارد که فقط زوج ها اجازه ورود و اقامت در آن را دارند. هدف این مجموعه این است که با فراهم کردنی محیطی آرامیش بخش و عاشقانه، تعطیلات ویژه ای را برای زوج ها به وجود آورد.

این هتل پیشنهاد ویژه ای به نام پکیج رومانتیک ارایه می نماید که شامل 4 شب اقامت، 2 مرتبه استفاده از اسپا برای هر نفر به مدت 50 دقیقه، یک شام رمانتیک در کنار ساحل و دکورهای بی نظیر مانند گل و شمع در تمام طول اقامت است. آغاز قیمت این پکیج برای هر زوج از 2000 دلار آغاز می گردد. در این سفر ویژه وعده های غذایی، نوشیدنی و تفریحات آبی مانند قایق سواری در رودخانه رایگان است.

آنداز اسکاتسدِیل (Andaz Scottsdale)

این اقامتگاه 201 اتاقه در اریزونای آمریکا واقع شده است. رستوران این مجموعه بسیار خاص و مناسب قرار دیدار های عاشقانه است. غذاهایی که سرو می گردد شامل فینگر فود، فست فود و نوشیدنی های مخصوص است که هرکدام در نوع خود منحصر به فرد می باشند. در طول زمان اقامتتان، هرشب مهمانی هایی جادویی در این استراحتگاه برگزار می گردد. قیمیت پکیج های این مجموعه از 670 دلار آغاز می گردد که شامل یک شب اقامت، دو ساعت استفاده از کابین های مجاور استخر و صبحانه روز بعد است.

های آدامز (The Hay-Adams)

اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و در ولنتاین نمی دانید که به کجا سفر کنید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل تاریخی های آدامز واقع در واشنگتن است. پکیج ویژه این هتل از 799 دلار آغاز می گردد که شامل 3 وعده شام بی نظیر، گشت با ماشین اختصاصی در کوهستان، عکس برداری و هر زمان که شما بعد از گشت و گذار به اتاقتان بازگردید با گل های تازه، نوشیدنی های خنک و توت فرنگی هایی روبه رو خواهید شد که در شکلات مایع غوطه ور هستند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1869

به "3 پیشنهاد برای آخر هفته ای رویایی در ولنتاین ، فروش آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 پیشنهاد برای آخر هفته ای رویایی در ولنتاین ، فروش آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید