2 هیئت تجاری از کرمان به کشورهای هند و چین اعزام می شوند

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان از اعزام دو هیئت تجاری از کرمان به کشورهای هند و چین خبرداد و گفت: این دو هیئت تجاری در نیمه دوم سال جاری برای توسعه روابط خارجی بین کرمان و کشورهای هند و چین اعزام می شوند.

2 هیئت تجاری از کرمان به کشورهای هند و چین اعزام می شوند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، سید جلال الدین سام پیش از ظهر امروز در همایش راهکارهای ورود به بازار اندونزی که در اتاق بازرگانی کرمان برگزار گردید، اظهار کرد: اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان دنیا و چهارمین کشور پرجمعیت دنیا است.

وی اعلام کرد: وجود 250میلیون نفر جمعیت که بیش از 85درصد آنان را مسلمانان تشکیل می دهد، فرصت خوبی برای صادرات محصولات و تولیدات صادراتی کرمان ایجاد نموده است.

معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: با همکاری اتاق بازرگانی و شرکت شهرک های صنعتی و دو انجمن خرما و پسته به زودی دو هیئت تجاری به کشورهای هند وچین اعزام می شوند.

سام توضیح داد: این دو هیئت تجاری در نیمه دوم سال جاری برای توسعه روابط خارجی بین کرمان و کشورهای ذکر شده اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: این هیئت ها به شکل تخصصی در حال تدوین برنامه های مناسبی برای به دست دریافت بازارهای بین المللی در این کشورها هستند.

معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان اعلام کرد: برنامه ریزی مطلوبی نیز برای حضور تجار کرمانی در کشور اندونزی به ویژه در صادرات خرما صورت گرفته است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 531

به "2 هیئت تجاری از کرمان به کشورهای هند و چین اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هیئت تجاری از کرمان به کشورهای هند و چین اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید