10 تا از بهترین رستوران های بالی اندونزی

به گزارش آی تی گپ، بالی یک جزیره لوکس می باشد که دارای رستوران های درجه یک متعددی می باشد . خبرنگاران در این مطلب به معرفی بهترین رستوران های بالی پرداخت ه است .

10 تا از بهترین رستوران های بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

انتخاب بهترین رستوران ها در بالی از میان رستوران های متعدد درجه یک و بین المللی که دارد، کار بسیار دشواری است. این رستوران ها مجموعه متنوعی از غذاها را به صورت منطقه ای و در سطح بالا ارائه می دهند و اغلب در مکان های بینظیری با مناظر الهام بخش و طراحی داخلی هنرمندانه، قرار دارند. در طی سالهای اخیر، بالی بواسطه توریست های متعددی که داشت، تکامل یافته و اکنون به معنای واقعی دارای رستوران های درجه یک جهانست که در آنها خلاق ترین سر آشپزهای جهان را می توان پیدا کرد. در این مطلب فهرستی از بهترین رستوران های بالی را جمع آوری نموده ایم که از بهترین مکان ها برای خوردن غذا در این جزیره اند.

رستوران لوکاوره Locavore بالی انونزی

رستوران لوکاوره بالی به خاطر روش منحصر بفردش در تهیه غذاهای بین المللی با استفاده از مواد اولیه محلی و عمدتا به خاطر غذاهای لذیذی که سر آشپز حرفه اییش تهیه می نماید، به عنوان یکی از بهترین رستوران ها در بالی شناخته شده است. رزرو میز در این رستوران لازم است زیرا رستوران فقط 30 میز دارد. کف پوش های براق و طراحی داخلی مدرن آن براساس مد روز است اما زیاد پر جلوه نیست. غذا با مهارت زیادی از آشپزخانه اپن رستوران سرو می شوند. رستوران لوکاوره بالی دارای منوی لذیذی همراه با نوشیدنی های مختلف است.

رستوران کاسکادز Cascades بالی انونزی

منظره بسیار عالی که از شرق جزیره بالی از فراز دره سرسبز رود پتانیو در رستوران کاسکادز خواهید دید را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. اگر به تازگی به این رستوران رفته باشید متوجه تغییر میز و جایگاه های آن خواهید شد. کافه ای نیز در کنار استخر هتل و فضای زیادی در قسمت بیرونی برای صرف شام و ناهار ساخته شده است که زوج ها می توانند میز های رمانتیک آن را انتخاب نمایند. همچنین چیزی که در این رستوران فراموش نخواهید کرد، منوی پیش غذای 7 تایی آن و خوراک های ابتکاری ساخت سر آشپز رستوران و تیم آشپزی اوست.

رستوران کات کچ کاسینا Cut Catch Cusina بالی انونزی

رستوران کات کچ کاسینا بالی گلچینی از تجربه غذا خوردن روی میزهای لوکس و خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذی مثل استیک ها، غذا های دریایی، کباب ها و همینطور خوراک بوقلمون ایتالیایی را ارائه می نماید. اینجا یکی از بهترین مکان ها در جزیره بالی برای صرف ناهار و شام است و در آن می توانید ترکیب خوبی از انواع غذاها را تجربه کنید.

رستوران سایان هاوس Sayan House بالی انونزی

رستوران سایان هاوس بالی خیلی زود به یکی از بهترین ها در بالی تبدیل شد و به مجموعه رستوران هایی با چشم انداز زیبا در میان غذاخوری های معروف بالی مرکزی اضافه شده است. رستوران موقعیت مکانی بی نظیری با چشم انداز دره سرسبز رودخانه آیانگ دارد و اسم آن هم اسم رشته کوه سایلن است. رستوران سایان هاوس بالی شما را به سفری برای خوردن غذاهای ترکیبی آسیایی معاصر و منوی انتخابی ساخته سرآشپز معروفش می برد.

رستوران کیو کیو Cucu بالی انونزی

رستوران کیو کیو بالی علیرغم اینکه یک رستوران تازه تاسیس در میان غذاخوری های جیمباران است که در سال 2013 تاسیس شده است، به سرعت به یک رستوران معروف و محبوب تبدیل شده است که توسط یک زن و شوهر آشپز به نام کوین کرکاس و ویرجینیا انتیزن، تهیه می گردند. در رستوران کیو کیو بالی تجربه بی نظیر و استثنایی با خوراک های خلاقانه با استفاده از محتویاتی خواهید داشت که محلی اند و از راه تقویت و نگهداری رشد نموده اند. بهترین جای رستوران میز طویلی است که با نشستن روی آن می توانید سرآشپز کرکاس و تیم اش را در حین آشپزی ببینید.

رستوران کایاپوتی Kayaputi بالی انونزی

رستوران کایاپوتی بالی یکی از رستوران های لوکس در هتل سنت رجیس در ناسادوای جنوبی است. این رستوران برنده جایزه یکی از رستوران های خوب کنار ساحل است که تجربه لوکس غذاخوردن را با غذاهای آسیایی و فهرستی از نوشیدنی های جذاب ارائه می نماید. طراحی داخلی رستوران با سایه ای از عروسک های خیمه شب بازی سنتی ویانگ آراسته شده است و در فضای بیرونی آن میزها داخل خانه های تابستانی و در کنار استخر کاشی های آبی رنگ و رو به منظره زیبای اقیانوس، محصور شده اند. این رستوران برای شام و ناهار و صبحانه باز است و معروف است به اینکه 6 مزه را در منار منوهای انتخابی اش سرو می نماید.

رستوران بریجس Bridges بالی انونزی

رستوران بریجس بالی با چشم انداز رو به رودخانه کامپیوهان در منطقه اوبود است که یکی از رستوران های مورد توجه در این منطقه با مناظر زیبایی از دره و ارتفاعات می باشد. رستوران یک کافه اختصاصی دارد و طراحی داخلی آن مثل گالری های هنری می باشد که نقاشی، مجسمه و عکس های هنری را به نمایش می گذارد. رستوران بریجس بالی در سمت غربی gorge قرار گرفته است که 5 دقیقه با ماشین از اوبود مرکزی و رویال پالاس تا این رستوران فاصله است. رستوران بریجس بالی دارای ناهارهای مشتری پسند و شام های رمانتیک می باشد.

رستوران مراه پوتیه Merah Putih بالی انونزی

اسم رستوران مراه پوتیه بالی برگرفته از رنگ های پرچم اندونزی است. منوی رستوران، گلچینی از خوراک های سنتی و غذاهای مدرن و کلاسیک بالی و انونزی می باشد. رستوران پنجره های شیشه ای سر تاسری (از کف تا سقف) دارد. میزها در میان درختان نخلی که در فضای داخلی رستوران وجود دارند، چیده شده اند. ستون های تزیینی درخشان تا سقف طاقی شکل کشیده شده اند تا به عظمت و شکوه آن که مانند یک کلیسای جامع است، بیفزایند.

رستوران سارونگ Sarong بالی انونزی

رستوران سارونگ بالی یکی از بهترین رسهای سمیناک است که محیط رمانتیکی با منویی از غذاهای آسیایی ارائه می نماید مخصوصا غذاهایی که هنر دست سرآشپز و صاحب رستوران هستند و با ابتکار عمل و خلاقیت او از دیدن غذاهای خیابانی در سرتاسر قاره آسیا درست می شوند. این رستوران از زمان افتتاحش در سال 2008 به عنوان یکی از رستوران های بسیار عالی شناخته می گردد.

رستوران سولیل Soleil بالی انونزی

رستوران سولیل در ماکیا بالی در میان جدید ترین رستوران های 5 ستاره ای قرار گرفته است که به صف گزینه های غذا خوری لوکس در میان ساحل ناسادوآ مخصوصا در ساحل جنوبی ساوان گان، پیوسته است. این سالن غذاخوری با ظرافت طراحی شده است و دارای محیطی جذاب است. رستوران سولیل بالی که به یک پاتوق تبدیل شده است محبوبیت خود را مدیون شام های آخر هفته عجیب و صبحانه های یک شنبه اش، غذاهای مدیترانه ای و پان آسیایی است.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 580

به "10 تا از بهترین رستوران های بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین رستوران های بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید