10 تا از مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس گرجستان (تور گرجستان ارزان)

به گزارش آی تی گپ، گرجستان که همسایه کشور ما می باشد، مرکز آن تفلیس است. مردم کشور ما از هواداران پر و پا قرص سفر به این شهر دیدنی هستند. سالانه افراد زیادی را می بینیم که راهی کشور گرجستان و شهر تفلیس می شوند. در این بین هزینه سفر معمولا یکی از دغدغه های کسی است که بخواهد به یک سفر خارجی برود و این هزینه ها موارد بسیاری را شامل می گردد، از هزنیه رفت و آمد و اقامت گرفته تا هزینه خورد و خوراک. به هر حال اگر برنامه ریزی درستی صورت بگیرد می توان با هزینه قابل قبول و مطلوب به یک سفر به یادماندنی رفت. در مطلب امروز ما قصد داریم که در خصوص کاهش هزینه خورد و خوراک در سفر به تفلیس با شما صحبت کنیم. قصد ما از نوشتن مطلب مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس این است که شما را با بعضی از برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس که هزینه های آن ها نیز قابل قبول و به صرفه است و در عوض غذاهای خوشمزه و باکیفیتی را هم می توانید در برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس سرو کنید، آشنا نماییم.

10 تا از مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس گرجستان (تور گرجستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

  1. رستوران ارنجری

این رستوران در پارک ویک در خیابان آرچیل میشولادزه در شهر تفلیس واقع شده است، رستورانی که غذاهای گیاهی، وگان و اروپای شرقی و گرجی آن زبانزد هست. غذاهای این رستوران به حدی خوشمزه هستند که توصیه می کنیم کسانی که رژیم غذایی دارند بیشتر مواظب باشند و پرخوری ننمایند. از آنجایی که رستوران ارنجری در پارک ویک واقع شده است، فضایی رمانتیک و بی نظیر را برای مشتریانش در بین برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس فراهم آورده است.

رستوران لاگیدزه واتر

دقیقا در جلوی درب اصلی کلیسای جامع تثلیث در شهر تفلیس گرجستان این رستوران قدیمی واقع شده است. این کافه رستوران اگرچه ممکن است دارای منوی غذایی پرباری نباشد اما غذاهایش آنقدر خوشمزه هستند که شما را برای بار دوم و سوم نیز به این رستوران در بین برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس بکشاند. غذاهایی که در این کافه رستوران عرضه می شوند، دارای قیمت مناسبی بوده و اغلب هم غذاها و نوشیدنی های سنتی و گرجی در این رستوران در بین مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس در اختیار مردم قرار می گیرد. جالب است بدانید که اسمی که بر روی این رستوران گذاشته شده، از یکی از نوشیدنی های سنتی گرجی گرفته شده است.

کافه رستوران وگان کیوی

در خیابان ایون مکابلی در شهر تفلیس گرجستان، رستوران وگان کیوی قرار گرفته است. این رستوران دارای غذاهای خوشمزه با طعم های بی نظیر می باشد. مهمتر از همه دکوراسیون این رستوران مجذوب نماینده می باشد. و برترین مکان برای خوردن وگان است. این رستوران بیشتر غذاهای گیاهی، اروپایی، خاورمیانه ای، وگان و فاقد گلوتن را عرضه می نماید. این رستوران نیز ازجمله رستوران های تفلیس است که غذای مقرون به صرفه اما با کیفیت را به مشتریانش عرضه می دارد.

رستوران راچا دوخان

یکی دیگر از رستوران های تفلیس در خیابان لرمنتوی این شهر واقع شده است، رستورانی به نام راچا دوخان که گزینه مناسب برای گروه های بزرگ و خانوادگی می باشد و می توانید برای چشیدن طعم یک غذای اصیل گرجی به همراه خانواده خود به این رستوران مراجعه کنید. این رستوران در بین برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس دارای غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب بوده و بعلاوه محیط داخلی این رستوران با طراحی منحصر به فرد خودش شما را حیرت زده خواهد نمود.

رستوران شکارا

در بلوک 38 خیابان شوتا روستاولی در شهر تفلیس رستورانی با نام شکارا قرار گرفته که غذاهای گیاهی، اروپای شرقی و وگان را طبخ می نماید. این رستوران که یکی دیگر از رستوران های مقرون به صرفه قیمت اما با کیفیت شهر تفلیس می باشد، در زمینه تهیه و پخت غذاهای سنتی و اصلی گرجی باید گفت که همه چی تمام است. انواع غذاهای خوشمزه با طعم لذیذ و دلچسب را می توان در این رستوران در بین برترین رستوران های مقرون به صرفه تفلیس نوش جان کنید. البته ممکن است کمی سرویس دهی این رستوران با تاخیر انجام گردد اما به هر حال ارزشش را دارد.

رستوران چبورچنایا ان وان

این رستوران در خیابان پکینی در شهر تفلیس در گرجستان قرار گرفته است. از مهمترین و لذیذ ترین خوراکی های این رستوران نوعی پیراشکی به نام چبورکی می باشد که این رستوران با دستور پخت ویژه ای که آن را تهیه می نماید، سبب شده که این نوع پیراشکی، هواداران خاصی بین گردشگران پیدا کند. رستوران چبورچنایا ان وان رستورانی زیبا با محیطی دلنشین و آرام با غذاهای خوشمزه و لذیذ می باشد. این رستوران در بین مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس غذاهایش نیز از قیمت خوبی برخورداند.

کافه رستوران پالرمو

این کافه که در خیابان کتوان تسامبولی درشهر تفلیس واقع شده، غذاهای بسیار لذیذی را سرو می نماید. اگر از دوست داران غذاهای گیاهی هستید، به جای خوبی آمده اید. این رستوران برترین رستوران برای سرو کردن غذاهای گیاهی و غذاهای سنتی در شهر تفلیس به شمار می رود. رستوران پالرمو غذاهایش طعم و مزه غذای خانگی می دهد. از ویژگی برتر این رستوران اخلاق خوب کارکنان آن می باشد که به مهربانی با مشتریان برخورد می نمایند. غذاهای این رستوران که بیشتر وگان و گیاهی است دارای کیفیت بالا بوده و قیمت مناسبی دارند.

رستوران رترو

این رستوران که در شهر تفلیس و در خیابان باختر یونی - خیابان دایتیس گا مرکلی واقع شده، برترین مکان برای چشیدن مزه خاچارپوری می باشد. یک غذای محبوب گرجی که برای تهیه آن تخم مرغ، نان بزرگ با پنیر، سبزی را در کره سرخ می نمایند و برای سرو به شکل و شمایل مختلفی درمی آورند. غذاهای دیگر این رستوران نیز بسیار خوشمزه هستند و البته ناگفته نماند قیمت مناسبی هم دارند.

رستوران آچارولبی

در خیابان روستاولی در شهرتفلیس گرجستان، رستوران دیگری به نام رستوران آچارولبی قرار گرفته است. غذاهای خوشمزه و باکیفیتی در رستوران آچارولبی طبخ می گردد. اگرچه غذاهای این رستوران خوشمزه و لذیذ هستند اما در خصوص این رستوران نظرات مختلفی در خصوص کسانی که به آنجا رفته اند، بیان می گردد. بعضی می گویند که کارکنان آنجا زیاد مهربان نبوده و اما عده ای دیگر خلاف این عقیده را دارند. به هرحال این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه قیمت تفلیس به شمار می رود. خاچاپوری به عنوان اصلی ترین غذای این رستوران است. اگر به این رستوران رفتید خوردن خاچاپوری رو نباید فراموش کنید.

رستوران تاورنا جولیانی

این رستوران در بن بست 6 در خیابان ارکل شهر تفلیس در کشور گرجستان واقع شده و خوشمزه ترین غذاهای گرجی را برای مشتریانش آماده می نماید. از ویژگی ممتاز این رستوران علاوه بر مقرون به صرفه بودن غذاها آن، برخورد خوب کارکنان رستوران می باشد. شما با رفتن به این رستوران تجربه ای خوشمزه از سفرتان به شهر تفلیس را برای سالیان سال در حافظه خود ثبت خواهید کرد. یکی از غذاهای لذیذ این رستوران سوپ خارچو می باشد که در تاورنا جولیانی بسیار خوشمزه طبخ می گردد. توصیه می کنیم که حتما خارچو را امتحان کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2300

به "10 تا از مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس گرجستان (تور گرجستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از مقرون به صرفه ترین رستوران های تفلیس گرجستان (تور گرجستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید