گوشی جدید لنوو در راه است ، برنامه جذاب برند چینی برای نیمه شهریور ماه

به گزارش آی تی گپ، لنوو به زودی یک گوشی هوشمند از سری جدید نوت را رونمایی خواهد نمود. این گوشی احتمالا در تاریخ 5 سپتامبر برابر با چهاردهم شهریور ماه رونمایی می گردد.

گوشی جدید لنوو در راه است ، برنامه جذاب برند چینی برای نیمه شهریور ماه

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، لنوو کلا اهل هیاهو نیست. برای مثال در ماه اکتبر گذشته K9 را در هند راه اندازی کرد و بعداً در ماه مه ، بی سر و صدا با K9 Note را معرفی کرد. اکنون ، این سازنده تلفن چینی قرار است در 5 سپتامبر از تلفن هوشمند جدید سری نوت رونمایی کند. این برند چینی این مراسم را در قالب یک دعوت نامه برای یک رویداد دعوت از رسانه ها تعیین نموده است.

البته اگر به دنبال اطلاعات دقیق و ارزشمند هستید باید بگوییم هنوز خبری از جزئیات درباره این محصول نیست و صرفا یک رویداد رونمایی تعیین شده است و این دعوتنامه به سادگی نوشته است: آماده شوید تا شاهد یک رویداد باشکوه باشید. تاریخ های خود را برای #KillerNote در تاریخ 5 سپتامبر 2019 خالی کنید.

لنوو بیش از هر چیز به عنوان شرکتی شناخته می گردد که در حوزه فراوری لپ تاپ فعالیت می نماید اما به مرور این شرکت چینی به سمت فراوری تلفن همراه نیز گرایش پیدا کرد. در سطح جهانی، لپ تاپهای تینک پد و رایانه های رومیزی تینک سِنتر که به همراه بسته های نرم افزاری تینک وَنتِج ارائه شده و همچنین نمایشگرهای تینک ویژن و انواع لوازم جانبی رایانه را شامل می گردد. این شرکت برای بازار داخلی چین، رایانه سرور و سایر ابزارهای دیجیتالی را نیز ارائه می دهد. لنوو محصولات خود را با فراوری دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز توسعه بخشیده است.از رقبای شرکت لنوو در بازار رایانه می توان به اچ پی، دل، ایسر، ایسوس، اپل و توشیبا اشاره نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 356

به "گوشی جدید لنوو در راه است ، برنامه جذاب برند چینی برای نیمه شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید لنوو در راه است ، برنامه جذاب برند چینی برای نیمه شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید