گفت وگوی خبرنگاران با فوتسالیست ایرانی که بلیت هواپیمای مرگ را لغو نموده بود

به گزارش آی تی گپ، لژیونر فوتسال کشورمان در فرانسه، یکی از مسافران پرواز تهران - کیف بود که چند روز قبل از این سفر، بلیت خود را لغو کرد و در ایران ماند.

گفت وگوی خبرنگاران با فوتسالیست ایرانی که بلیت هواپیمای مرگ را لغو نموده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صبح روز چهارشنبه هواپیمای تهران - کیف لحظاتی پس از برخواستن از فرودگاه امام خمینی (ره)، در حوالی تهران سقوط کرد و 176 مسافر که شامل 140 ایرانی بودند، جان خود را از دست دادند. پیمان سرلک بازیکن تیم فوتسال کبه یونایتد فرانسه هم قرار بود با این پرواز راهی اوکراین گردد و سپس به اعضای تیمش بپیوندد که چند روز قبل از پرواز، سفرش را لغو کرد و در ایران ماند.

سرلک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص این اتفاق گفت: همواره با تعطیلی لیگ فرانسه، به ایران می آیم و این بار هم به خاطر تعطیلات به کشور بازگشتم. یکی از دوستان من در هواپیمایی اوکراین کار می نماید و سالی یکی دو بار او را دیدار می کنم. روز 17 دسامبر (26 آذر) به ورشو، از ورشو به کیف و سپس از کیف به تهران آمدم.

وی ادامه داد: من بلیت رفت و برگشت گرفته بودم که به فرانسه بازگردم و به تیم اضافه شوم، اما هفته گذشته به مدیران باشگاه گفتم چند هفته بیشتر در ایران می مانم و بلیت تهران-کیف را لغو کردم چون به مادرم قول داده بودم که او را به کربلا و مشهد ببرم که نتوانستیم به کربلا برویم، اما با هم به مشهد سفر می کنیم. به همین خاطر بلیتم را کنسل کردم و به اوکراین نرفتم، تا اینکه صبح روز چهارشنبه متوجه شدم این هواپیما سقوط نموده است.

لژیونر فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا کسی می دانست که او قرار است مسافر این پرواز باشد یا خیر، توضیح داد: فقط همان دوستم که بلیت را برایم گرفته بود موضوع را می دانست. تا اینکه خودم استوری منتشر کردم و همه متوجه شدند. خیلی ها از انتشار این استوری انتقاد کردند. چند نفر از اقوام هم این موضوع را به اطلاع مادرم رساندند که او وقتی متوجه شد می خواستم زودتر به اوکراین بروم، از من شاکی شد! چون به مادرم نگفته بودم قرار است چه زمانی به فرانسه بازگردم.

سرلک درباره اینکه گفته می گردد ممکن است پروازهای اروپایی به ایران و برعکس انجام نگردد، گفت: شنیدم که قرار است چنین اتفاقی رخ دهد. اگر این اتفاق بیفتد، مجبورم با هواپیما یا اتوبوس به ترکیه بروم و از آنجا راهی فرانسه شوم.

وی در ادامه گفت وگو با خبرنگاران درباره تفاوت سطح فوتسال فرانسه و ایران گفت: فوتسال فرانسه در سطح خیلی خوبی واقع شده است. فوتسال در این کشور خیلی انفرادی، تکنیکی و قدرتی است، اما فوتسال ایران بیشتر تاکتیکی و تیمی است. تیم ملی فرانسه یک ماه پیش با اختلاف کمی از پرتغال باخت و تیم خیلی خوبی دارد.

بازیکن تیم کبه یونایتد با بیان اینکه فوتسال فرانسه از لحاظ امکانات شرایط بهتری نسبت به ایران دارد، به خبرنگاران گفت: باشگاه های ایرانی به قول های خود عمل نمی نمایند که چنین شرایطی در فرانسه وجود ندارد. من پیش تر با شرایط فرانسه آشنا بودم و کبه یونایتد یکی از بهترین تیم های فرانسه است. این تیم سال گذشته مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا باخت و همواره جزو مدعیان قهرمانی فرانسه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 825

به "گفت وگوی خبرنگاران با فوتسالیست ایرانی که بلیت هواپیمای مرگ را لغو نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی خبرنگاران با فوتسالیست ایرانی که بلیت هواپیمای مرگ را لغو نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید