گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را در فینال شکست می دهیم

به گزارش آی تی گپ، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: برای قهرمانی و سرانجام دادن به سیطره هند بر کبدی به اندونزی آمده بودیم و مطمئن بودم حریف را شکست می دهیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را در فینال شکست می دهیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فریده ظریف دوست بعد از قهرمانی تیم کبدی بانوان ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: برای قهرمانی و سرانجام دادن به سیطره هند بر کبدی به اندونزی آمده بودیم. خودِ من در لحظات سرانجامی بازی یک امتیاز را واگذار کردم، ولی مطمئن بودم حریف را شکست می دهیم.

وی در مورد جو پرشور سالن محل برگزاری بازی فینال گفت: هندی ها چون در مرحله نیمه نهایی به تیم مردان ایران باخته بودند، ترس داشتند. برای همین تماشاگران شان به سالن آمده بودند و با شدت تیم شان را تشویق می کردند، ولی این تشویق ها تاثیری روی ما نگذاشت. باتجربه ترین فرد تیم ملی هستم و سه دوره در بازی های آسیایی حضور داشته ام. این چیزها برایم عادی شده است.

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان درباره عملکرد سرمربی هندی تیم ملی گفت: شایلا مربی خوبی است. او تکنیک و تاکتیک های هندی ها را به ما یاد داده بود تا به موقع بتوانیم از امتیازات استفاده کنیم. باید از فدراسیون هم تشکر کنم که 12 مرحله اردو با بهترین تدارکات فراهم کرد تا به این قهرمانی برسیم. این اولین طلای کبدی بانوان در تاریخ بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 635

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را در فینال شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: مطمئن بودم هند را در فینال شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید