ایران نخستین شکست لبنان را رقم زد و حریف چین شد

به گزارش آی تی گپ، تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا پیروز به شکست تیم لبنان شد.

ایران نخستین شکست لبنان را رقم زد و حریف چین شد

با ما همراه باشید و با تور 10 روزه چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال جوانان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا که در تهران در حال برگزاری است عصر امروز (چهارشبنه) با نتیجه 76 بر 54 لبنان را شکست داد. این نخستین شکست لبنان در مسابقات تهران بود.

این ملاقات در حالی شروع شد که تیم لبنان هر 4 بازی قبلی خود را با تفاضل گل 163 برده بود، اما تیم جوانان ایران در 2 بازی متوالی مقابل ژاپن و کره جنوبی با شکست از زمین خارج شده بود. تیم لبنان که صعود خود را به عنوان تیم نخست به مرحله دوم (یک چهارم نهایی) قطعی نموده بود، در بازی مقابل ایران به بازیکنان اصلی خود استراحت داد.

تیم ایران در کوارتر نخست با انگیزه زیاد بازیکنان خود 22 بر 9 برنده شد، نتیجه کوارتر دوم نیز 22 بر 17 به سود ایران بود تا دو تیم با نتیجه 44 بر 26 به نفع ایران برای استراحت 15 دقیقه ای به رختکن بروند. در کوارتر سوم حریف ایران 12 بر 9 شکست خورد و نتیجه کوارتر نهایی نیز 20 بر 19 به سود ایران بود تا شاگردان وری در نهایت 76 بر 54 برنده شوند.

تیم جوانان ایران در مرحله گروهی بیست وچهارمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با 3 پیروزی، 2 شکست و 8 امتیاز پس از لبنان، کره جنوبی و ژاپن در صندلی چهارم گروه A نهاده شد و به جمع 8 تیم برتر صعود کرد.

در بازی های قبلی، ژاپن 98 بر 78 قزاقستان را شکست داد، چین 98 بر 51 تایلند را از پیش رو برداشت، کره جنوبی 107 بر 56 اندونزی را مغلوب کرد و عراق 61 بر 99 مغلوب چین تایپه شد. بعد از بازی ایران و لبنان، تیم های هند و فیلیپین با هم روبه رو می شوند.

به این ترتیب تیم جوانان ایران پس از یک روز استراحت در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مرحله تیم نخست گروه A یعنی چین خواهد رفت. چینی ها هر 5 بازی مرحله گروهی خود را با تفاضل 184 گل برده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 845

به "ایران نخستین شکست لبنان را رقم زد و حریف چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران نخستین شکست لبنان را رقم زد و حریف چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید