گران ترین سفر هوایی: دور جهان در 20 روز!

به گزارش آی تی گپ، گران ترین سفر دور جهان

آیا شما هم از علاقمندان به سفر دور جهان هستید؟ آیا دوست دارید سوار بر یک هواپیمای لوکس و مجلل دور تا دور جهان را سفر کنید؟ البته بعید می دانیم کسی باشد که دلش چنین سفر مفرحی را نخواهد، اما اگر همواره آرزوی چنین سفری را داشتید خبر خرسند کننده این است که چنین توری در حال برگزاری است. اما خبر کمتر خرسند کننده این است که هزینه این سفر لوکس فراتر از حد تصوراتتان است! این تور گران ترین سفر دور جهان محسوب می گردد. بنابراین شاید تعداد معدودی در جهان بتوانند از پس هزینه این سفر رویایی بربیایند. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص گران ترین سفر دور جهان بیشتر بدانیم.

گران ترین سفر هوایی: دور جهان در 20 روز!

پاسپورتی برای 50 نفر

شرکت مسافرتی دریم میکر (DreamMaker) این تور بی نظیر را ارائه نموده است. این شرکت همیشه به علت ارائه تجربیان سفری ناب و بکر معروفیت داشته است و این بار گران ترین سفر دور جهان را در یک هواپیمای جت خصوصی به مشتریان خاص پیشنهاد می دهد: پاسپورتی برای 50 نفر نام تور رویایی نو این شرکت مسافرتی است که 50 نفر را در عرض 20 روز به دور جهان می برد. سفر دور جهان یکی از رویاهای شیرین عاشقان سفر و ماجراجویی است. اما به هر حال گاهی ضروری است که برای تحقق یک رویا، توان اقتصادی رویایی نیز داشته باشید! در این تور شما و 49 نفر از دوستان و آشنایتان سوار این هواپیمای جت خصوصی لوکس می شوید و در طول 20 روز به 20 شهر در سرتاسر جهان سفر می کنید. تقریبا هر روز به یک شهر نو در جهان سفر می کنید و در طول پرواز نیز از خدمات و امکانات منحصربفرد این هواپیما استفاده می کنید. حالا اگر علاقمند شدید و می خواهید در این تور شرکت کنید باید بگوییم که برای این سفر 20 روزه باید حدود 14 میلیون دلار ناقابل بپردازید!

جزئیات گران ترین سفر دور جهان

بنابراین، همانطور که از هزینه سفر هم تعیین است این تور یک سفر دور جهان معمولی نیست! بلکه سفری فوق لوکس و بسیار لاکچری است که مخصوص افراد بسیار متمول و ثروتمند و میلیاردر طراحی شده است. خب، حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که با پرداخت 14 میلیارد برای یک سفر 20 روزه انتظار چه خدماتی را باید داشته باشیم؟

قبل از هرچیز، مشتریان ثروتمند این شرکت مسافرتی سوار هواپیمای جت خصوصی بوئینگ 767 می شوند و همراه با 49 نفر از دوستان و آشنایان به 20 شهر در سرتاسر جهان سفر می نمایند. بازدید از این تعداد شهر در طول 20 روز خود امتیازی منحصربفرد است که با پرداخت هزینه تور می توانید داشته باشید. شرکت دریم میکر در خصوص جزئیات سفر اعلام نموده که مسافران خوش اقبال این سفر تنها 12% از وقت خود را در هواپیما هستند و 88% از زمان سفر را به گشت و گذار در این 20 شهر سپری می نمایند.

یک مهماندار اختصاصی برای هر نفر

در این سفر لوکس همه چیز به گونه ای طراحی شده تا مسافران رویایی ترین تجربه سفر را داشته باشند. به همین علت برای هر مسافر یک مهماندار اختصاصی وجود دارد تا به محض اینکه احتیاج به چیزی داشت سریعا برآورده کند! با این حساب 50 مهماندار همراه با 50 مسافر این تور دور جهان سفر خواهند کرد. علاوه بر این 50 متخصص که هرکدام در یک زمینه تخصص دارند نیز برای لذتبخش تر کردن سفر همراه شما خواهند بود. از جمله این متخصصان می توان به موارد زیر اشاره نمود: یک مربی یوگا در طول سفر همراهتان خواهد بود تا با آموزش تمرینات آرامبخش و استرس زا تنش و فشار این سفر لوکس و لاکچری را از تنتان بیرون کند! آوریل نوریس، هیپنوتراپیست مشهور نیز در طول سفر با تکنیک های پیشرفته روانی و هیپنوتیزم، طب سوزنی و … به مسافران یاری می نماید در سفر خسته نشوند و آرام ترین و لذتبخش ترین لحظات را سپری نمایند.

نی ساخته شده از طلا و الماس

شرکت دریم میکر تماش تلاشش را می نماید تا این سفر را به سفری کاملا رویایی تبدیل کند. به همین منظور از یک شرکایش که شرکت الماس سازی روسی است درخواست نموده تا 50 نی نوشیدنی از طلای 18 عیار بسازد که با الماس های سفید و آبی به ارزش 1 میلیون دلار تزئین شده اند. در انتهای هر نی یک کره زمین چرخان وجود دارد که 20 الماس در 20 نقطه آن قرار داده شده اند. این 20 الماس 20 شهر مقصد تور پاسپورتی برای 50 نفر را تعیین می نماید. الماس آبی بی نظیر نیز نمایانگر آسمان آبی است که در آن سفر می نمایند. نکته جالب توجه این است که میهمانان می توانند این نی گران قیمت و باارزش را به عنوان یادگاری پیش خود نگه دارند.

برنامه سفر دور جهان

پروژه پاسپورتی برای 50 نفر از آگوست 2017 از جزیره ساموی (Koh Samui) تایلند شروع می گردد و در جهت خود به سیم ریپ (Siem Reap) در کامبوج، کاتماندو، آگرا، فلورانس، شهر سیه نا (Siena) در ایتالیا، شهر کن و مولینت (Moulinet) در فرانسه، لندن، بارسلونا، جزیره ایبیزا (Ibiza) و شهر ماربیا (Marbella) در اسپانیا، مراکش، هاوانا، ناکسویل (Knoxville) در استان تنسی، کونا (Kona) در هاوایی، ال نیدو (El Nido) در فیلیپین و یک جزیره سری که نامش برده نشده سفر می نمایند و در آخر در مانیل فیلیپین به انتها سفر دور جهان می رسند.

اهداف خیریه

هرچند این سفر یک برنامه لوکس و لاکچری محسوب می گردد اما هدف این سفر فقط خوشگذرانی و پول خرج کردن نیست. در کنار این تور برنامه های خیریه متعددی نیز برگزار می گردد. از جمله فعالیت های خیریه ای که در این تور در نظر گرفته شده است عبارتست از: توزیع 2500 دوچرخه به بچه ها روستایی کامبوج که بدون وسیله نمی توانند به مدرسه برسند. تهیه و ارائه آب سالم نوشیدنی برای 50000 کودک فیلیپینی که در شرایط بهداشتی نامناسبی به سر می برند. بعلاوه ساخت مراکز تفریح برای 50000 کودک مبتلا به بیماری های خاص در انگلستان نیز یکی دیگر از این برنامه خیرخواهانه است.

منبع: odditycentral.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2103

به "گران ترین سفر هوایی: دور جهان در 20 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین سفر هوایی: دور جهان در 20 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید