کریتچلی: کلوپ بین مسابقه چند بار با من تماس گرفت

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم دوم لیورپول از نقش کلوپ در پیروزی این تیم در جام حذفی برابر شروزبری یاد کرد.

کریتچلی: کلوپ بین مسابقه چند بار با من تماس گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میرور، لیورپول در دیدار تکراری در جام حذفی انگلیس به دیدار شروزبری رفت و توانست با یک گل این تیم را شکست دهد تا راهی مرحله بعد رقابت ها شود.

در این دیدار تیم دوم لیورپول به زمین بازی رفت و حتی یورگن کلوپ نیز روی نیمکت ذخیره ها قرار نداشت ولی در نهایت این قرمزهای آنفیلد بودند که توانستند با رجحان در این دیدار راهی مرحله بعد شوند.

نیل کریتچلی، سرمربی تیم جوانان لیورپول بعد از رجحان تیمش در این دیدار و صعود به مرحله بعد رقابت ها گفت: مربی از قبل با ما درباره این بازیکن صحبت کرده بود. وقتی تمام بازیکنان جوان را به زمین بازی می فرستید نمی توانید هر چیزی را پیش بینی کنید. بازیکنان جوان لیورپول در این دیدار نشان دادند که چقدر پخته و باتجربه عمل می کنند. ما در این دیدار شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم و با قدرت و شایستگی نیز توانستیم به پیروزی برسیم. این بازیکنان قطعاً گامی به جلو برداشته اند. من از نحوه بازی با تیم دوم بسیار راضی هستم. ما نسبت به بازی در جام اتحادیه خیلی بهتر بازی کردیم. بله، این یک قدم به جلو است، اما ما نمی خواهیم این لحظه تعیین کننده حرفه آن ها باشد. امیدوارم که این فقط اشتیاق بچه ها را برای دستاوردهای بیش تر برانگیزد.

این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کلوپ در طول مسابقه چندین بار با من تماس گرفت تا مرا تشویق کند. خیلی قشنگ بود در انتها جشن گرفتیم، ما پیامی دریافت کردیم که مربیان تیم اول از کارهایی که انجام داده ایم کاملاً راضی هستند.

لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس باید در دیداری حساس برابر چلسی قرار گیرد. احتمال دارد در این دیدار کلوپ تصمیم به بازی با تیم اصلی خود بگیرد. دیدار با چلسی در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 863

به "کریتچلی: کلوپ بین مسابقه چند بار با من تماس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریتچلی: کلوپ بین مسابقه چند بار با من تماس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید