وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین

به گزارش آی تی گپ، بینگو نام خودرو تازه برند وولینگ است که به عنوان یک چهارنفره الکتریکی هاچ بک وارد میدان رقابت با دیگر ارزان قیمت های بازار چین شده است. این خودرو که تحت ائتلاف سایک-جنرال موتورز-وولینگ تولید می شود از 11240 دلار تا 16580 دلار قیمت دارد.

وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین

به گزارش عصر ایران، از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و مجذوب کننده هم به نظر می رسد.

وولینگ بینگو از منظر ابعاد برابر با 3950 میلیمتر در طول، 1708 میلیمتر در عرض و 1580 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2560 میلیمتر است. وزن خالص خودرو 990 کیلوگرم گزارش شده است.

وولینگ بینگو از تک موتر الکتریکی در ارتباط با محور جلو استفاده می کند. برای این خودرو 2 تریم در نظر گرفته شده که شامل مدل های مجهز به موتور الکتریکی 41 و 68 اسب بخاری می شود. گشتاور نیز به ترتیب 110 و 150 نیوتن متر است.

بیشینه سرعت در هر دو تریم 100 کیلومتر برساعت است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری لیتیم آهن فسفات تامین می شود که در دو ظرفیت 17.3 کیلووات ساعت و 31.9 کیلووات ساعت قابل سفارش است. برد حرکتی نیز به ترتیب 203 و 333 کیلومتر محاسبه شده است.

وولینگ بینگو

در طراحی وولینگ بینگو می توان شباهت هایی با بیتل فولکس واگن هم مشاهده کرد. به نظر می رسد این محصول بیشتر بانوان را به عنوان مشتری اصلی خود هدف گذاری کرده است.

درگاه پورت شارژ باتری در گلگیر جلو سمت راست جانمایی شده است.

تم دو رنگ برای بدنه در نظر گرفته شده که مشتریان می توانند رنگ سقف را سفید یا سیاه انتخاب کنند.

داخل کابین و در تریم پرچمدار دو نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم عامل لینگ OS، ریموت استارت، ورود بدون کلید، نگهدارنده فنجان، تعویض دنده چرخشی و... جلب نظر می کنند. در تریم پایه از یک نمایشگر دیجیتال پشت فرمان استفاده شده است

در بخش ایمنی نیز می توان به سیستم پارک اتوماتیک، پایداری الکترونیکی، سنسور های برخورد و بدنه تقویت شده اشاره کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2338

به "وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید