ورود 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین به السالوادور، 30 دلار بیت کوین هدیه دولت السالوادور به مردم

به گزارش آی تی گپ، یک مؤسسه فعال در حوزه ارز مجازی اظهار داشت میخواهد 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین در السالوادور نصب کند.

ورود 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین به السالوادور، 30 دلار بیت کوین هدیه دولت السالوادور به مردم

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مؤسسه آتنا میخواهد با سرمایه گذاری یک میلیون دلاری 1500 دستگاه خودپرداز ارز های مجازی و بیت کوین در السالوادور نصب کند.

به گزارش رویترز، اخیراً اسالوادور از برنامه خود برای قانون کردن استفاده از ارز های مجازی در تراکنش های اقتصادی در این کشور و تبدیل شدن این ارز ها به عنوان ابزار خرید و فروش خبر داده است.

رئیس جمهور السالوادور شب گذشته گفت: از روز 7 سپتامبر این قانون اجرایی شده و به هر یک از شهروندان این کشور یک کیف پول الکترونیکی با 30 دلار بیت کوین هدیه داده می گردد.

انتظار می رود شرکت آتنا به تدریج نصب خودپرداز های خود را در السالوادور شروع نموده و دست به استخدام و باز کردن دفتر در این کشور بزند.

البته از سال گذشته شرکت آتنا نصب خودپرداز ارز های مجازی در این کشور را شروع نموده بود و نخستین بار یک خودپرداز را در 49 کیلومتری جنوب غرب پایتخت این کشور نصب نموده بود که بخشی از آزمایش شرکت آتنا برای تبدیل کردن یک شهر نزدیک به پایتخت السالوادور به یکی از مراکز مهم مبادلات بیت کوین در دنیا بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1794

به "ورود 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین به السالوادور، 30 دلار بیت کوین هدیه دولت السالوادور به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین به السالوادور، 30 دلار بیت کوین هدیه دولت السالوادور به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید