هجوم سرمایه گذاران به بازار رمزارز در 2023

به گزارش آی تی گپ، بیت کوین به اصلاح نزدیک می گردد، بالاتر از سطح 22.5 هزار دلار، مقاومت فروشندگان آغاز به افزایش کرد و نسبت لانگ/شورت به تدریج به توافق نزدیک می گردد. همزمان، اخباری مبنی بر اینکه بیت کوین از میانگین قیمت تمام شده فراتر رفته است، در حال ظهور است که موقعیت خرس ها را نیز تقویت نموده است.

هجوم سرمایه گذاران به بازار رمزارز در 2023

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از افت بی سابقه بیت کوین در خاتمه سال 2022، کیف پول های غیرفعال آغاز به انتقال دارایی ها به صرافی ها کردند. این به عنوان بخشی از فرآیند تثبیت سود محلی یا بسته شدن موقعیت ها در نقطه سر به سر رخ داد.

همه این حرکات یک واکنش کلاسیک بازار به یک روند صعودی قوی پس از ماه ها تثبیت و کاهش است. بعلاوه نباید فراموش کنید که اندیکاتور های فنی بیت کوین بیش از یک هفته است که در منطقه اشباع خرید قرار دارند.

پس از انجام یک سری تست های مجدد ناموفق در سطح 23 هزار دلار، موقعیت گاو ها آغاز به تضعیف کردند.

همبستگی بین شاخص SPX و بیت کوین هر از گاهی ضعیف می گردد، که به دارایی ها اجازه می دهد تا سناریو های حرکت قیمت خود را اجرا نمایند. این روند با فعال تر شدن خریداران ادامه خواهد یافت.

در نتیجه روز معاملاتی دیروز، دارایی ها دوباره سطح همبستگی را تقویت کردند و جلسه را در وضعیتی مشابه به خاتمه رساندند. در عین حال، SPX ثبات بیشتری را نشان می دهد، فشار فروش را یکسان نموده و سطح 4000 دلار را حفظ می نماید.

نمودار های فعالیت شبکه بیت کوین نشان می دهد که اواسط ژانویه شاهد افزایش بی سابقه ای در فعالیت سرمایه گذاری در شش ماه گذشته بوده است. در نتیجه، سکه توانست چندین شمع سبز بزرگ را تشکیل دهد. این روند با پویایی افزایشی حجم معاملات دارایی نیز تأیید شد.

با این حال، از 25 ژانویه، شکی نیست که اوج فعالیت معاملاتی محلی پشت سر گذاشته شده است. معیار های شبکه آغاز به کاهش می نمایند، اما موقعیت های بالایی را حفظ می نمایند.

دارایی به اوج محلی رسید و در نهایت به مرحله ادغام منتقل شد. فرآیند تثبیت در محدوده 22.3 تا 23.4 هزار دلار رخ خواهد داد. مرز پایینی راهرو در پی نتایج روز معاملاتی دیروز تشکیل شد، زمانی که فروشندگان سعی کردند گاو ها را به زور خارج نمایند، اما با واکنشی نزدیک به 22.3 هزار دلار روبرو شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2304

به "هجوم سرمایه گذاران به بازار رمزارز در 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم سرمایه گذاران به بازار رمزارز در 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید