نظامیان آمریکایی شمار زیادی از سرکرده های داعش را آموزش داده اند

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، علی الوائلی یکی از کارشناسان امنیتی عراقی درباره سرکرده های داعش که نزد نظامیان آمریکایی هستند، هشدار داد.

نظامیان آمریکایی شمار زیادی از سرکرده های داعش را آموزش داده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: شمار زیادی از تروریستها در عراق و سوریه نزد نظامیان آمریکایی قرار دارند. این گروهها شامل سرکرده های برجسته داعش هستند که در پایگاههای آمریکایی وارد زندان نشده اند بلکه نظامیان آمریکایی اقدام به آموزش آنها با هدف ایجاد هرج و مرج و برهم زدن اوضاع امنیتی هنگام ضرورت در عراق و سوریه می نمایند.

الوائلی تاکید نمود: آمریکا سرکرده های جنایتکار داعش را پس از عقب نشینی از عراق تجهیز می نماید به ویژه پس از اینکه مجلس عراق رای به خروج همه نیروهای خارجی داد و آنهم در شرایطی که همه می دانند که آمریکا از داعش به وسیله هوایی و آموزشی در مناطقی که از نگاه آنها دور از انظار عراقیهاست، حمایت زیادی به عمل آورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1311

به "نظامیان آمریکایی شمار زیادی از سرکرده های داعش را آموزش داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان آمریکایی شمار زیادی از سرکرده های داعش را آموزش داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید