افشای آزار جنسی سرباز زن آمریکایی از سوی 22 نظامی

به گزارش آی تی گپ، براساس گزارش جدیدی، یک سرباز زن ارتش آمریکا اظهار داشت در زمان آموزش در پایگاه فورت استیل در ایالت اوکلاهاما از سوی 22 نیرو مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

افشای آزار جنسی سرباز زن آمریکایی از سوی 22 نظامی

به نقل از پایگاه بلیز میدیا، ارتش آمریکا با تایید این خبر از شروع تحقیقات درباره این آزار جنسی در این پایگاه اطلاع داد و گفت چندین مربی تعلیق شده اند اما اشاره ای به تعداد نیروهای خاطی نداشت.

پنج شنبه گذشته ژنرال کن کمپر، فرمانده کل مرکز فورت استیل با برگزاری کنفرانسی خبری گفت که این قربانی شنبه افشاگری نموده بود. او گفت، تمام کادر خاطی در این اذیت و آزار جنسی تعلیق و از هرگونه برنامه آموزشی کنار گذاشته شده اند.

این ژنرال آمریکایی گفت: جان سربازی که از این اذیت و آزار جنسی پرده برداشته، در امان است. او به خدمات ویژه مشاوره قربانیان دسترسی دارد. ما دل شکسته و غمگین شده ایم که چنین حادثه ای اتفاق افتاده است. این غم انگیز است.

پایگاه اینترسنت آدینه به نقل از یک مقام آگاه گزارش داد که ارتش آمریکا در حال آنالیز اتهاماتی در رابطه با آزار یک سرباز زن به دست 22 پرسنل نظامی است و ویدیویی مرتبط با یکی از موارد که چندین نیرو در آن دست داشتند، در این پایگاه دست به دست می شد و در اختیار بازرسان ارتش نهاده شد.

به این پایگاه فورت هود 2 هم گفته می گردد. فورت هود پایگاهی در تگزاس است که در سال های اخیر با شمار بالای تلفات و آزار و اذیت جنسی شناخته می گردد و پس از قتل یک سرباز در آن به دست سرباز دیگری در کانون توجه نهاده شد. پس از این قتل، ارتش آمریکا 14 افسر و سرباز را تعلیق یا اخراج کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1675

به "افشای آزار جنسی سرباز زن آمریکایی از سوی 22 نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای آزار جنسی سرباز زن آمریکایی از سوی 22 نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید